loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

خلعتبری:پول من و رضایتنامه‌ام از چند نفر کمتر است!/یعنی سوژه‌ای جز پول عجمان در این فوتبال نیست؟

محمدرضا خلعتبری از امروز در تمرینات گروهی سپاهان شرکت می‌کند.


 رسانه‌ها همچنان به مبلغ تمام شده این بازیکن برای باشگاه سپاهان می‌پردازند و خلعتبری به این موضوع واکنش نشان داد و به خبرورزشی گفت: در این 3، 4 هفته به قدری درباره پول رضایتنامه و دستمزد من صحبت شده که خسته شدم، در حالی که قرارداد من با احتساب پول رضایتنامه‌ام از تعدادی از بازیکنان تیم‌های دیگر کمتر است. اگر با پرسپولیس و استقلال قرارداد می‌بستم و این همه در مورد آن صحبت می‌شد، می‌گفتم ایرادی ندارد. بازیکن داریم که قرارداد سنگین بسته و نوش جانش هم باشد ولی هیچ‌کس اسمش را نمی‌آورد، آن‌وقت هنوز در مورد پول عجمان حرف است.»

مهاجم سپاهان گفت: «یعنی هیچ سوژه‌ای نیست که روزی 10 مرتبه از من سؤال می‌شود 350 هزار دلار عجمان چگونه پرداخت شده است؟ چند بار باید بگویم من و باشگاه سپاهان آن را تأمین کرده‌ایم، نه وزارت نفت و مسکن یا بانک مرکزی؟!»

 

خلعتبری در پایان گفت: «کارم را رسماً با سپاهان شروع کرده‌ام و هدف‌مان قهرمانی در لیگ است و رقبای بزرگی نظیر پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال و فولاد داریم و امیدوارم در لیگ زیبا و باکیفیت شاهد رشد جوان‌ها باشیم چون یک نسل فوتبال در حال تغییر است و باید کمک کرد تا نسلی تواناتر روی کار بیاید.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,754
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,690
  • بازدید ماه : 2,690
  • بازدید سال : 35,166
  • بازدید کلی : 627,287