loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 16 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

مارادونا با خبرنگاران درگير شد

 

دن ديگو که به همراه همسرش و فرزندش به تئاتر رفته بود، بعد از اين که گروهي از خبرنگاران او را تعقيب مي کردند تا با او مصاحبه کنند عصباني شد و گفت:«اين يک هديه براي فرزندم است و بعد از مدت ها توانستم با او بيرون بروم. در حال خوش گذراندن هستم، پس لطفا اوضاع را برايم خراب نکنيد. من 53 سالم است و ديگو آرماندو مارادونا هستم». 

 

هنگامي که يکي از خبرنگاران سعي داشت با همسر او صحبت کند، مارادونا از ماشين با عصبانيت پياده شد و گفت:«وقتي من با شما صحبت نمي کنم، نبايد با همسرم هم صحبت کنيد». او قبلا هم سابقه درگيري با خبرنگاران را داشته است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,743
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,679
  • بازدید ماه : 3,679
  • بازدید سال : 36,155
  • بازدید کلی : 628,276