loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 595 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

علی کریمی: مگر کی‌روش قرارداد دارد که من دستیار او شوم؟

 

 هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی کی‌روش هنوز با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیده چطور می‌خواهم دستیار او شویم.


علی کریمی  درباره حرف و حدیث‌های اخیر پس از خداحافظی‌اش اظهار داشت: همیشه بعد از رفتن‌ها و آمدن‌ها حرف و حدیث‌ها وجود دارد و من دیگر نمی خواهم درباره همه چیز اظهارنظر کنم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا شما به خاطر کی‌روش از فوتبال خداحافظی کردید، گفت: نمی‌دانم این حرف ها چیست. وقتی کی‌روش خودش هنوز با فدراسیون قراردادش امضا نشده، پس چطور مرا به عنوان دستیار خودش انتخاب کرده است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: من از تمام مردم خوبم کشورم که به بنده ابراز لطف داشتند باز هم تشکر می‌کنم و اگر بخواهیم درباره مسائل مختلف صحبت کنیم دیگر مسائل و مشکلات بیشتر می‌شود.

 

 

مرجع : پرسپولیس نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 33,058
  • بازدید کلی : 625,179