loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 53 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در نشست خبري خود تاکيد کرد او و رئيس هيئت مديره با فرد ضد انقلاب در جريان توافق با رئال مادريد مذاکره‌اي نداشته‌اند.

بهروز منتقمي  در نشست خبري مديران باشگاه پرسپوليس با اصحاب رسانه درباره چگونگي ملاقات مديران باشگاه پرسپوليس با اميرحسين جهانشاهي عنصر ضدانقلاب گفت: ما هيچ مذاکره با واسطه و يا بي‌واسطه با اين شخص نداشتيم و من قبل از سفر به آقاي سياسي گفتم که بايد به صورت مستقيم با پرز يا سانچس رئيس و مديرعامل باشگاه رئال مادريد جلسه برگزار کنيم که آقاي سياسي هم روي همين مساله تاکيد داشت. باز هم تاکيد مي‌کنم هيچ‌گونه مذاکره و تماسي با اين فرد انجام نداديم.

 

وي در خصوص اينکه آيا همکاري باشگاه پرسپوليس با باشگاه‌هاي بزرگ دنيا ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ما کار حرفه‌اي انجام مي‌دهيم و اين مساله به کار حرفه‌اي مربوط است. باشگاه بزرگ پرسپوليس با ميليون‌ها هوادار بايد کارهاي بزرگ انجام بدهد. قطعا اين موارد بلندمدت است.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: زماني که پيشکسوتان باشگاه ميلان براي برگزاري ديداري دوستانه با پرسپوليس به تهران آمدند هنگام خروج از کشورمان خاطرات خوبي داشتند و حتي مالديني چندين بار در فرودگاه از ما تشکر کرد. حالا اين باشگاه آمادگي اين را دارد که بازي برگشتي بين پيشکسوتان ميلان و پرسپوليس در ايتاليا برگزار شود و منتظر پاسخ ما هستند. مطمئنا اگر اين ديدار براي ايتاليايي‌ها خاطره‌انگيز نبود و ميهمان‌نوازي ما خوب نبود اين علاقه را نشان نمي‌دادند. حتي باشگاه هامبورگ از ما دعوت کرد و ما مذاکراتي هم با اين باشگاه داشته‌ايم اما نتيجه‌اي حاصل نشد.

 

منتقمي تصريح کرد: با تمام اين اوصاف نکته اساسي در اين‌گونه اقدامات بين‌المللي و حضور تيم‌هاي خارجي در ايران و برعکس اين است که حتما بايد به تاييد مقامات کشوري برسد و اگر اين مساله تاييد نشود، همان طور که سياسي گفت هيچ مسابقه‌اي برگزار نمي‌شود.

 

وي در خصوص اينکه چه زماني تکليف مديرعاملي‌اش مشخص مي‌شود، گفت: انتخاب مديرعامل دست من نيست و تصميم هيئت مديره است. حالا ممکن است من انتخاب شوم يا فرد ديگري.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: تا زماني که خودم هستم به باشگاه کمک مي‌کنم و اگر کس ديگري به عنوان مديرعامل انتخاب شد، کمک خود را دريغ نمي‌کنم چون مي‌خواهم تجربياتم را انتقال بدهم. باز هم تاکيد مي‌کنم که در خصوص انتخاب مديرعامل من تصميم‌گيرنده نيستم و نمي‌توانم زمان خاصي را اعلام کنم.

 

منتقمي در پاسخ به اين سوال که آيا براي قبول پست مديرعاملي اعلام کرده که بايد اختيار تام داشته باشد، اظهار داشت: براساس اساس‌نامه شرکت هيئت مديره مي‌تواند بخشي از اختيارات باشگاه را به مديرعامل بدهد اما در بعضي از مواقع مدير عامل فقط مصوبات هيئت مديره را اجرا مي‌کند. قطعا اگر قرار به حضور من باشد در اين خصوص صحبت‌هاي لازم را انجام مي‌دهم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,265
  • بازدید ماه : 1,265
  • بازدید سال : 33,741
  • بازدید کلی : 625,862