loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 97 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم سيرالئوني و مدنظر باشگاه پرسپوليس گفت: دوست داشتم به ايران بيايم و در پرسپوليس بازي کنم اما با شرطي که برايم تعيين شده اين کار را نمي‌کنم چرا که شخصيتم اين اجازه را به من نمي‌دهد.

محمد بانگورا در خصوص پاسخ منفي‌اش به مسئولان پرسپوليس براي حضور در اين تيم گفت: بايد از روز اولي صحبت کنم که اين پيشنهاد به من شد. زماني که از طريق مديربرنامه‌هايم پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به من شد حتي نمي‌دانستم ايران کجاست و هيچ شناختي از پرسپوليس و يا فوتبال کشورتان نداشتم اما دوستانم در لندن به من گفتند که ايران کشوري خوب است و پيشنهاد پرسپوليس را قبول کن و من وقتي ديدم همه از ايران خوب صحبت مي‌کنند قبول کردم که به تهران بيايم و مشتاق بودم کشورتان را از نزديک ببينم.

 

وي ادامه داد: مدير برنامه‌هايم از من چيزي خواست که تا به حال انجام نداده بودم و هر چقدر که فکر کردم ديدم نمي‌توانم با اين موضوع کنار بيايم. مدير برنامه‌هايم به من گفت که پرسپوليسي‌ها از من خواسته‌اند تا در تمرينات اين تيم تست فني بدهم و اين کاري بود که تا به حال در زندگي‌ام انجام نداده‌ بودم. رزومه فوتبالي من مشخص است و عملکردم هم معلوم و اگر باشگاهي مرا مي‌خواهد حتما بازي من را ديده که از من دعوت کرده به اين تيم بپيوندم. من هميشه با قراردادهاي گران به تيم‌هاي مختلف رفتم اما الان قصدم تعريف از خودم نيست.

 

بانگورا اظهار داشت: تست پزشکي و تست آمادگي جسماني يک موضوع مرسوم در فوتبال جهان است و من از انجام آن هيچ مشکلي ندارم اما تست فني را نمي‌توانم بپذيرم و عليرغم اينکه دوست داشتم به ايران بيايم و اما شخصيتم اجازه نداد که تست بدهم. من اين پيشنهاد را دوست داشتم اما با شرايطي که مدير برنامه‌هايم به من گفت نمي‌توانم آن را قبول کنم. هر کجاي دنيا از من تست پزشکي بخواهند با کمال ميل انجام مي‌دهم اما بازيکني نيستم که بدون قرارداد به تمرين تيمي بروم و تا به حال اين کار را انجام ندادم چرا که نياز مالي ندارم تا تن به هر قراردادي بدهم.

 

اين بازيکن سيرالئوني در ادامه خاطرنشان کرد: عليرغم تعريف‌هاي خوبي که از ايران شنيده بودم اما نمي‌توانم پيشنهاد پرسپوليس را قبول کنم و با اينکه دوست داشتم به کشورتان بيايم اما با اين شرايط فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي بيفتد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا در همان ابتدا از دادن تست فني مطلع نبوده،‌ گفت: آن اوايل که دوستانم سايت‌هاي ايراني را برايم ترجمه مي‌کردند وقتي صحبت از تست مي‌شد فکر مي‌کردم منظورشان تست پزشکي است اما وقتي مدير برنامه‌هايم به من گفت که پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند من تست فني بدهم پيشنهادشان را قبول نکردم. من بازيکني هستم که در کلن آلمان بازي کردم و آقاي گل سوئد شدم و زماني که به سلتيک پيوستم تيم‌هاي چلسي و وردربرمن هم مرا مي‌خواستند اما به خاطر شرايط مالي خوب سلتيک راهي اسکاتلند شدم که البته آنجا مصدوم شدم که اين مسئله براي هر فوتباليستي پيش مي‌آيد وگرنه تا کنون در زندگي‌ام تست فني ندادم واگر مي‌خواستم اين کار را انجام دهم در تيم‌هاي بزرگ دنيا تست فني مي‌دادم. اگر بازيکني شخصيتش برايش مهم باشد هيچ وقت تست فني نمي‌دهد و من چون از خودم مطمئن هستم اين کار را نخواهم کرد.

 

بانگورا افزود: همسرم در سايت‌ها اخبار ايران و پرسپوليس را برايم پيدا مي‌کرد و من خيلي دوست داشتم تهران را از نزديک ببينم و حتي با تعدادي از بازيکنان پرسپوليس از طريق اينترنت آشنا شدم و دوست داشتم که به کشورتان بيايم چرا که من خودم مسلمان هستم و دوست داشتم کشور اسلامي ايران را از نزديک ببينم و نوع زندگي‌تان را متوجه شوم اما با اين شرايط نمي‌توانم به ايران بيايم و شايد اگر در آينده باز هم برايم فرصتي پيش آمد راهي تهران شوم اما بايد بدانيد اگر من در 25 سالگي تست فني بدهم اين يعني اينکه فوتبال من تمام شده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,111
  • بازدید ماه : 1,111
  • بازدید سال : 33,587
  • بازدید کلی : 625,708