loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 64 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از بازيکنانم تشکر مي‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب اين نتايج به صدر جدول نزديک مي‌شويم.

حميد درخشان پس از پيروزي 2 بر يک مقابل راه آهن در نشست خبري گفت: بايد بگويم بازي خيلي خوبي انجام داديم و در نيمه اول خوب کار کرديم. در نيمه دوم افت داشتيم چون مشکل بدني داريم ولي ان‌شاءلله اين مشکل را برطرف مي‌کنيم. جا دارد از هواداران پرسپوليس تشکر کنم و اميدوارم در هفته‌هاي آينده به تيم ما کمک کنند. ضمن اينکه از بازيکنانم تشکر مي‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب اين نتايج به صدر جدول نزديک مي‌شويم.

 

حميد درخشان در مورد اينکه پرسپوليس به تحول زيادي نياز دارد، گفت: صد درصد اين موضوع را قبول دارم زيرا بايد مشکلات‌مان را برطرف کنيم و کلي اشکال داريم که هفته به هفته بايد اين اشکالات برطرف شود.

 

وي در مورد حضور مکاني در ترکيب به خاطر اعتراض گفت: خير ما يک تيم کامل هستيم و تا هفته آخر همه بازيکنان بايد به من کمک کنند. مکاني و نيلسون براي‌شان فرقي ندارد که کدام يک بازي مي‌کنند.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه چرا تيمش در نيمه دوم کم آورد، گفت: در تعطيلي ليگ که 50 روز است فرصت خوبي براي بازسازي بزرگ داريم و بدنسازي خوبي انجام مي‌دهيم که در دور برگشت آماده باشيم. اين افتي که شما مي‌گوييد را قبول دارم.

 

وي در مورد اينکه در طول بازي به بازيکنانش تذکر زيادي مي‌داد، گفت: سعي مي‌کردم وظايف بازيکنان را به آنها گوشزد کنم و قانون من اين نيست که بازيکن براي خودش بازي کند. اين درست نيست که يک بازيکن 5 بازيکن را دريبل کند مطمئن باشيد اگر در تيم من اين کار را کند از تيم بيرون مي‌ماند.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد تعويض دوباره فاطمي گفت: اولين دليلش خستگي عاليشاه بود و دليل دومش هم اين بود که فاطمي را جو بازي گرفت و از قسمت او دو خطر خوب به راه‌آهن رسيد و او در بازي کپ کرده بود ولي ما نمي‌توانيم ريسک کنيم که يک جوان طوري عمل کند که ما خسارتش را بدهيم ولي فاطمي بازيکن آينده‌داري است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,997
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,933
  • بازدید ماه : 4,933
  • بازدید سال : 37,409
  • بازدید کلی : 629,530