loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 99 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به خاطر پرسپوليس جام جهاني را از دست دادم اما هيچ اعتراضي نکردم.

محمد نوري پس از پيروزي 2 بر يک پرسپوليس مقابل راه آهن در مورد سختي‌هايي که در تيم پرسپوليس وجود دارد،‌ اظهار داشت: ما به اين شرايط عادت کرده‌ايم. به هر حال پنج سال است که در اين تيم هستم و اين سختي‌ها را گذرانده‌ايم. ديگر اين مسائل براي ما عادي است اما خدا را شکر اين برد از لحاظ روحي براي بازيکنان خوب شد و شرايط بهتري کسب کرديم و اميدوارم بازي بعدي هم پيروز از ميدان خارج شويم.

 

وي در مورد آينده پرسپوليس يادآور شد:‌ قطعا تيم مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد. بازيکنان خوبي داريم و کم‌کم مي‌توانيم به صدر جدول  نزديک شويم.

 

کاپيتان پرسپوليس در مورد اينکه به خود او نسبت به ساير افراد بيشتر سخت گذشته، خاطرنشان کرد: من به خاطر پرسپوليس جام جهاني را از دست دادم. در اوايل فصل نيمکت‌نشين شدم و هيچ اعتراضي هم نکردم. در حالي که حقم بود بازي کنم اما روز به روز بهتر مي‌شوم و مطمئن باشيد جايگاه خود را در تيم ملي به دست مي‌آورم و اميدوارم در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان بروم.

 

نوري در خصوص خوشحالي پس از گلش گفت:‌ آن حرکت الکي بود، خودم هم نفهميدم چه کار کردم!

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,087
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,023
  • بازدید ماه : 3,023
  • بازدید سال : 35,499
  • بازدید کلی : 627,620