loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 42 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

محمد نوري کاپيتان پرسپوليس صراحتا اعلام کرد که عقب نشيني سرخپوشان در نيمه دوم به دستور کادرفني نبوده و سرخپوشان خود به خود براي پيروزي شان عقب بازي کرد.

 محمد نوري در مورد عملکرد پرسپوليس مقابل راه‌آهن گفت: خيلي خوب بازي کرديم بخصوص در نيمه اول هم ايجاد موقعيت کرديم و هم توانستيم  2 گل زيبا به ثمر برسانيم. هر چند که در نيمه دوم سعي در کنترل بازي داشتيم و همين مساله باعث شد تا نه تنها مثل نيمه اول حمله نکنيم و گل نزنيم بلکه طي يک غفلت دروازه‌مان نيز باز شد.

 

کاپيتان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که ايا اين عقب نشيني به دستور حميد درخشان و ديگر اعضاي کادرفني بوده يا نه به "ورزش سه" گفت: نه. کادرفني هيچ توصيه اي در اين باره به ما نکرد بلکه خود به خود عقب کشيديم. تيم راه‌آهن فشار آورد و ما  مي‌خواستيم برنده از زمين خارج شويم. به هر حال روي بازيکنان تيم فشار زيادي وجود دارد و همين مساله باعث شد براي آنکه از پيروزي مان حفاظت کنيم خود به خود عقب بکشيم. مطمئن باشيد با يکي، دو برد از نظر روحي به شرايطي  مي‌ رسيم که مثل نيمه اول در تمام بازي ها به ميدان برويم.

 

«آخرين باري که براي پرسپوليس گل زدي کي بود؟» نوري در پاسخ به اين سوال گفت: من سال قبل مقابل تيم پديده مشهد در جام حذفي گلزني کردم. خدا را شکر شرايطم رفته رفته بهتر  مي‌ شود و من هم به کمک بقيه بچه ها و زحماتي که آنها  مي‌ کشند  مي‌ توانم با گلزني ها و پاس گل هايي که  مي‌ دهم براي پرسپوليس مفيد باشم.

 

نوري که در زمان حضور علي دايي از دقيقه 80 به بعد تعويض  مي‌ شد در پاسخ به اين سوال که آن روزهاي سخت را چگونه پشت سر گذاشت  مي‌ گويد: براي هر بازيکني سخت است که نيمکت نشين  باشد به هر حال کسي که تا به حال فوتبال بازي کرده باشد متوجه  مي‌ شود که تعويض در دقيقه 90 يعني چه؟! اما خدا را شکر  مي‌ کنم که توانستم در آن مقطع خودم را حفظ کنم و عليه تيمم حاشيه اي ايجاد نکنم.

 

نوري در مورد شادي گلي هم که داشت چنين گفت: مدت ها گل نزده بودم و به همين خاطر حسابي خوشحال بودم و تمام شادي هاي گل را يکجا و به صورت خود جوش اجرا کردم. حرکت جديدي بود اما خودم خيلي خوشم آمد.

نوري در پايان گفت: اين يک واقعيت است که حميد درخشان و ديگر اعضاي کادرفني به صورت شبانه روزي زحمت بکشند و کار  مي‌ کنند تا به کمک هم بتوانيم پرسپوليسي براي هواداران بسازيم که مدنظر تمام آنهاست.

 

-ورزش3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,373
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,309
  • بازدید ماه : 3,309
  • بازدید سال : 35,785
  • بازدید کلی : 627,906