loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 29 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

  مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هنوز با او و سایر بازیکنان پرسپولیس برای تسویه حساب و تمدید قرارداد تماس نگرفته‌اند.


سید مهدی سیدصالحی درباره وضعیتش برای فصل آینده و احتمال تمدید قرارداد یا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فعلا که با من و سایر بازیکنان پرسپولیس تماس نگرفته‌اند. به همین خاطر منتظریم و ببینیم شرایط چه می‌شود. ضمن اینکه هنوز مطالبات فصل گذشته هم به ما داده نشده است.

وی افزود: فقط 40 درصد از قرارداد سال گذشته را دریافت کرده‌ام. برای همین اول باید تسویه حساب کنیم و بعد درباره فصل بعد تصمیم بگیریم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در واکنش به پیوستن مهدی دغاغله به پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه تام الاختیار است با هر بازیکنی که می‌خواهد مذاکره کند. این نظر باشگاه بوده است. من هم منتظر شرایط می‌مانم و به رضای خدا راضی هستم.

سیدصالحی با بیان اینکه از چند باشگاه برای فصل بعد پیشنهاد دارد، گفت: فعلا نقل و انتقالات شروع نشده است. اولویت من پرسپولیس است و باید دید خواست خدا چیست.

وی با بیان اینکه نگران جذب دغاغله نیست، تصریح کرد: من هر جا بوده‌ام کار خودم را کرده‌ام. همیشه عاشق رقابت کردن بوده‌ام و با جان و دلم برای تیم‌هایم بازی کرده‌ام.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در پایان درباره نیمکت نشینی‌هایش در هفته‌های پایانی لیگ هم گفت: من از دایی به هیچ عنوان دلخور و ناراحت نیستم. این نظر سرمربی تیم بود. 21 هفته با نظر دایی فیکس بودم و چند هفته با نظر دایی نیمکت نشین شدم. تمام فکر و ذکرم در فصل گذشته قهرمانی یا کسب سهمیه با پرسپولیس بود چه از روی نیمکت چه داخل زمین.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 117
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,084
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,020
  • بازدید ماه : 2,020
  • بازدید سال : 34,496
  • بازدید کلی : 626,617