loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 36 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

نیلسون: پرسپولیسی‌ها مرا بخواهند سال به سال تمدید می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی‌ها مرا بخواهند قراردادم را سال به سال تمدید می‌کنم.

نیلسون کوریا پس از ثبت قراردادش در هئیت فوتبال استان تهران درباره مدت قراردادش عنوان کرد: قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کردم تا دوباره در خدمت پرسپولیس باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با پرسپولیس قرارداد دو ساله نبسته است، گفت: اگر پرسپولیسی‌ها مرا بخواهند هر سال که قراردادم تمام می‌شود از برزیل برمی‌گردم و قراردادم را سال به سال تمدید می‌کنم.

دروازه‌بان برزیلی تیم پرسپولیس در خصوص دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2014 بین تیم‌های برزیل و آلمان اظهار داشت: این بازی را برزیل یک بر صفر می‌برد. به نظرم جام از برزیل خارج نمی‌شود و این تیم قهرمان جام جهانی خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,982
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,918
  • بازدید ماه : 3,918
  • بازدید سال : 36,394
  • بازدید کلی : 628,515