loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 34 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فریادشیران: بیکارم و نمی‌توانم صدهزار تومان جریمه را پرداخت کنم!/ به رای دادگاه اعتراض خواهم کرد

 

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیکارم نمی‌توانم جریمه صد هزار تومانی را پرداخت کنم به رای دادگاه هم اعتراض می‌کنم.


نادر فریاد شیران  درباره رای محکومیت دادگاه علیه او را مایلی کهن به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داد، گفت: طبق رای دادگاه باید صد هزار تومان جریمه پرداخت کنم و به 91 روز حبس تعزیری هم محکوم شده‌ام البته با توجه به اینکه به هیچ محکومیتی نداشتم طبق ماده 52 قانون مجازات اسلامی این رای به مدت یک سال تعلیق شده است.

وی ادامه داد: البته من به رای دادگاه احترام می‌گذارم و هیچکدام از مصاحبه‌هایی که کردم کتمان نکردم . من همه آنها را قبول دارم ضمن اینکه طبق قانون هم به رای اعتراض می‌کنم. به هر حال اکنون بیکارم و نمی‌توانم جریمه صد هزار تومانی که حقوق یک هفته یک کارگر است را پرداخت کنم.شاید هم باید برای من هم گلریزان بگذارند تا این جریمه را پرداخت کنند.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: من این مطلب را به مزاح گفتم اما به رای دادگاه اعتراض خواهم کرد. ضمن اینکه دیروز هم به ملاقات غلامحسین مظلومی رفتم و وقتی شرایط او را دیدم بسیار ناراحت شدم. برایم هم عجیب است که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه هنوز به دیدار این قهرمان ملی نرفته است. آقای افشارزاده که 40 سال در ورزش قدمت دارید و استاد و سرور و همکار من بوده‌اید بهتر است که به ملاقات مظلومی بروید. یا اینکه واژه فرهنگی را از کنار باشگاه استقلال حذف کنید و بنویسید تیم فوتبال استقلال.

فریادشیران افزود: مدیرعامل باشگاه استقلال و صندوق حمایت از قهرمانان ملی باید از امثال مظلومی حمایت کنند. خانواده مظلومی حتی نگران هزینه‌های بیمارستان هستند. آقای وزیر، آقای وکیل که در زمان انتخابات التماس دعا دارید تا این افراد از شما حمایت کنند اکنون هم این نفرات را دریابید شما اکنون مدیرعامل باشگاه استقلال هستید و باید این قهرمانان ملی را دریابید.
 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 514
  • بازدید ماه : 514
  • بازدید سال : 32,990
  • بازدید کلی : 625,111