loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 20 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

سیاسی: تکلیف ملی‌پوشان در اختیار رحیمی و دایی است/ بودجه پرسپولیس محدود است

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مگر باشگاه راه‌آهن جلسه هیات مدیره تشکیل داده که من در آن حضور داشتم.

حمیدرضا سیاسی ابتدا در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس بابت عدم جذب ملی‌پوشان اظهار داشت: تکلیف ملی‌پوشان پرسپولیس را علیرضا رحیمی و علی دایی مشخص می‌کنند ما طبق سیاست‌های کلی بودجه‌ای را مصوب کردیم اما در مورد این بازیکنان که آیا با ما توافق کردند یا خیر تکلیفش را باید از مدیرعامل و یا سرمربی بپرسید تا وضعیت این بازیکنان چگونه است.

سیاسی ادامه داد: بالاخره ما بودجه زیاد نداریم. بودجه ما محدود است. شاید دایی و رحیمی باهم نشسته‌اند و گفته‌اند که با توجه به پیشنهادها ما این سه بازیکن را بگیریم بهتر است تا یک بازیکن. بالاخره ما بودجه‌ای داریم که به زودی تمام می‌شود و از طرفی دیگر بدهی گذشته را هم داریم، اینها مشکلاتی است که ما را همچنان اذیت می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تا به این لحظه جایگزین حمید استیلی را مشخص کرده‌اید یا خیر گفت: تا به این لحظه جایگزینی برای استیلی انتخاب نکرده‌ایم البته این تصمیم را باید مجمع و وزیر بگیرد. ما هم توسط وزارت انتخاب شدیم.

سیاسی در پاسخ به سوال دیگری که شما در جلسات راه‌آهنی‌ها نیز بعضی اوقات دیده می‌شوید گفت: اصلا هیات مدیره راه‌آهن جلسه‌ای نگذاشته که من در آن حضور داشته باشم. اصلا راه‌آهن هیات مدیره‌ای ندارد و هنوز سند مالکیتش مشکل دارد.

وی در پاسخ به این سوال که این اطلاعات را از کجا می‌دانید یادآور شد: من از استیلی سوال می‌کنم. هنوز راه‌آهن جلسه‌ای تشکیل نداده است پس چطور من در آن حضور پیدا کردم؟! باشگاه فعلا در حال طی کردن مراحل برند و تجاری خودش است و از طرف دیگر مشکلات مالیاتی مانده که باید توسط آقایان رفع شود تا تبدیل به سهام گردد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,893
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,829
  • بازدید ماه : 3,829
  • بازدید سال : 36,305
  • بازدید کلی : 628,426