loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 50 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

لوکاس پودولسکي که مدت‌هاست در آرسنال جايي بهتر از نيمکت‌نشيني پيدا نمي‌کند، قصد دارد در اولين فرصت اين تيم را ترک کند، حتي شده در تعطيلات زمستاني بين دو نيم‌فصل.

از در گفتگو با شبکه RTL گفت:" فوتبال در خون من است. من در کوچه و خيابان هم فوتبال بازي مي‌کنم، چون عاشق اين ورزش هستم. وقتي که آخر هر هفته برخلاف انتظار فرصتي براي عرض اندام دراختيارم گذاشته نمي‌شود، بايد به فکر تغيير اين وضعيت باشم. امکان دارد زمستان همين امسال از آرسنال بروم، البته درهرحال بايد روي اين تصميم خوب فکر کنم."

پودولسکي از ابتداي فصل جاري در دوازده بازي رسمي توپچي‌ها تنها يکبار از ابتدا به زمين فرستاده شده است که آن هم به دليل دور بودن از هماهنگي نتوانست نمايش قابل قبولي ارائه دهد.

در بازي ديروز آرسنال برابر گالاتاسراي ترکيه در چارچوب مرحله گروهي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا، علي‌رغم آنکه تيم لندني از نظر تعداد نفرات با مشکل مواجه شده بود، با اين حال آرسن ونگر بازهم به پودولسکي اعتماد نکرد.

 

اين بازيکن 29 ساله لهستاني تبار بين نيمکت‌نشيني‌اش در تيم ملي و بازي نکردن در آرسنال ارتباطي نمي‌بيند: "من مدت‌هاست عضو تيم ملي هستم و زمان‌هايي بوده که در تيم باشگاهي‌ام خيلي کم بازي داده مي‌شدم ولي در تيم ملي جايگاه ثابتي داشتم. اين دو مسئله به هم ربطي ندارند."

يوآخيم لو اخيرا گفته بود:" پودولسکي مي‌داند در لحظات تعيين‌کننده چطور خودش را بالا بکشد. براي همين در برخي شرايط حضور او در ترکيب مانشافت بسيار اثرگذار و ارزشمند است."

-ورزش سه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,778
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,714
  • بازدید ماه : 2,714
  • بازدید سال : 35,190
  • بازدید کلی : 627,311