loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 76 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

رضا نوروزي با مصدوميت بي موقعي که از بعد از بازي با ملوان نصيبش شد ماه ها خانه نشين شده و نمي تواند پرسپوليس را همراهي کند.

 

اين اتفاق در شرايطي افتاده که پرسپوليس در اين چند هفته با مشکلات عديده گلزني روبه رو بوده است. نوروزي  گفت که به مديران پرسپوليس حق مي دهم که او را از ليست خارج کنند.

يکي از عصاهايم را کنار گذاشتم

 

20 روز  از عمل مي‌ گذرد و ظاهرا همه چيز براي من دارد خوب پيش مي‌ رود. يکي از عصاهايم را کنار گذاشته ام و اين حداقل به خودم روحيه مي‌دهد. ديگر پايم ورم ندارد و روند بهبودي ام سريع پيش مي‌ رود.

 

بايد خودم را با شرايط وفق دهم

 

قبول دارم اينکه امسال به دليل فشردگي، بازي ها زود برگزار مي‌ شود به ضرر من است ولي من فوتباليست هستم و بايد خودم را با شرايط وفق بدهم. اين شرايط فوتبال است و من هم آن را پذيرفته ام.

 

به 7 ، 8 هفته آخر ليگ مي‌ رسم

 

اينکه نتوانستم براي پرسپوليس بازي کنم واقعا ناراحت کننده است ولي فوتبال همين است. به عنوان يک پرسپوليسي آمده بودم که به اين تيم کمک کنم ولي حالا اگر نشد ديگر کاري نمي شود کرد. 4 ، 5 سال بود که دوست داشتم به پرسپوليس بيايم اما هميشه اتفاقي ميفتاد که اين مساله منتفي مي‌ شد. به 7، 8 هفته آخر ليگ و 4، 5 بازي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مي‌ رسم و اگر در تيم باشم تلاش مي‌ کنم در اين بازي ها نبودم را جبران کنم.

 

به کادرفني حق مي‌ دهم که نامم را از ليست خارج کند

 

اگر از ليست پرسپوليس خارج شوم بي نهايت ناراحت مي‌ شوم ولي دليلي ندارد که به کادر فني حق ندهم. آنها مي‌ خواهند يک بازيکن داشته باشند که آن را در تمام بازي ها در اختيار داشته باشند و اگر نامم از ليست خارج شود از کسي خرده نمي گيرم.

 

با دايي رفتار درستي نشد

 

من در حدي نيستم که در مورد تصميمات مديريت تيم نظر بدهم ولي اين را مي‌توانم بگويم که تغييرات در همه جا انجام مي‌ شود. فقط در آنجا محترمانه با مربيان رفتار مي‌ شود ولي در اينجا کسي با احترام با اسطوره هاي باشگاه برخورد نمي کند.

 

به درخشان فرصت دهند پرسپوليس را درست مي‌ کند

 

اگر زماني که به دايي داده نشد را به درخشان بدهند حتما مي‌ تواند پرسپوليس را درست کند. درخشان يکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ پرسپوليس است و اگر زمان داشته باشد حتما مي‌ تواند پرسپوليس را درست کند. بايد با او برخورد مناسبي شود و همه پشت او باشند.

 

 

 

 

-ورزش3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,351
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,287
  • بازدید ماه : 5,287
  • بازدید سال : 37,763
  • بازدید کلی : 629,884