loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 23 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس شايعه کم‌کاري بازيکنان تيم را دور بريزند و فقط از تيم حمايت کنند.

ميثم حسيني در خصوص غيبتش در چند روز از تمرين پرسپوليس گفت: مشکل خاصي نبود. من از درخشان اجازه گرفته بودم تا مشکلي که برايم پيش آمده بود را برطرف کند. اين مشکل برطرف شد و حالا هم که در تمرينات شرکت مي‌کنم.

 

وي درباره وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: خوشبختانه وضعيت تيم خوب است البته اتفاقاتي افتاده بود که دور از آرامش بود اما الان وضعيت تيم به سمتي مي‌رود که نتيجه مي‌گيريم و رو به آرامش مي‌رويم. با تمرينات حميد درخشان و تلاش بچه‌ها هم سعي مي‌کنيم نتايج خوبي بگيريم تا اتفاقات تلخي که در ابتداي فصل افتاد و شروع بدي داشتيم، برطرف شود.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: با همه وجود تمرين مي‌کنيم اما بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد و چه امتيازاتي مي‌گيريم. اما بايد به گونه‌اي کار کنيم که آينده ما را به سمت خوشبختي ببرد. قدم اول را مقابل راه‌آهن خوب برداشتيم و فکر مي‌کنم اگر مقابل استقلال خوزستان نتيجه بگيريم مي‌توانيم ناکامي‌هاي اول فصل را جبران کنيم.

 

حسيني درباره وضعيت پرسپوليس با درخشان و مقايسه آن با زماني که علي دايي سرمربي پرسپوليس بود، گفت: حميد درخشان به تازگي به پرسپوليس آمده اما ما با دايي يکسال و نيم کار کرده‌ايم و همه انتظارات او را مي‌دانستيم. اما بايد ببينيم درخشان چه تفکراتي دارد و از ما چه مي‌خواهد و بايد تلاش کنيم خواسته او را در زمين پياده کنيم.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره شايعه کم‌کاري بعضي از بازيکنان اين تيم ادامه داد: من نمي‌دانم اين شايعات از کجا آمده اما بازيکنان پرسپوليس همه تلاش‌شان را مي‌کنند و خودم به شخصه اعتقاد دارم که هر کس کم کاري کند روي نيمکت مي‌رود و چون همه دوست دارند بازي کنند کسي کم‌کاري نمي‌کند.

 

وي در پايان گفت: من هم در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها خواندم که بحث کم‌کاري بازيکنان مطرح مي‌شود اما اينها شيطنت عده‌اي است که حرف و حديث‌ها را بزرگ مي‌کنند. به نظر من هواداران پرسپوليس بايد شايعات کم‌کاري را دور بريزند و تيم را تشويق کنند تا بازيکنان با آرامش به کارشان ادامه دهند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,491
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,427
  • بازدید ماه : 3,427
  • بازدید سال : 35,903
  • بازدید کلی : 628,024