loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 42 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

اومانا: درباره پرسپولیس مطالعه و تحقیق کردم/شنیده‌ام خیلی میهمان‌نوازید

 

گزینه کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره ایران و بزرگی‌اش خیلی مطالعه و تحقیق کردم.


میشل اومانا در خصوص حضورش در ایران و مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مورد توجه یک تیم خوب در منطقه آسیا قرار گرفتم و دوست دارم با چالش‌های جدیدی پس از حضور موفق با کاستاریکا در جام جهانی داشته باشم.

وی افزود: راستش را بخواهید دوست دارم به ایران و پرسپولیس بیایم چون خیلی وقت صرف مطالعه و تحقیق درباره ایران کرده‌ام و امیدوارم که بتوانم امضای نهایی را با پرسپولیسی‌ها انجام دهم.البته مسئولان این باشگاه هم اطلاعات خوبی از باشگاه و ایران به من داده اند.

اومانا ادامه داد:‌می‌دانم شما ایرانی‌ها خیلی فوتبال را دوست دارید و مهمان‌نواز هستید پس مطمئن باشید این موضوع در تصمیمات من تأثیرات بسیاری دارد و امیدوارم یک فصل خوب را با تیم پرسپولیس داشته باشم.سایر صحبت‌هایم بماند پس از حضور در ایران که می‌تواند هم برای شما جالب باشد و هم برای من.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی دنبال می‌کردید یا خیر، گفت: من همه بازی‌ها را دنبال می‌کردم و بازی تیم شما را هم مثل همه فوتبال دوستان پسندیدم.
 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 775
  • بازدید ماه : 775
  • بازدید سال : 33,251
  • بازدید کلی : 625,372