loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 35 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

فنونی‌زاده: اگر مثل سیدجلال ثروت میلیاردی داشتم از پرسپولیس نمی‌رفتم

 

مدافع پیشین تیم‌ملی‌ و پرسپولیس با اشاره به احتمال جدایی سیدجلال حسینی از این تیم گفت: اگر مثل او ثروت میلیاردی داشتم هرگز از این تیم جدا نمی‌شدم.


 مرتضی فنونی‌زاده در مورد بحث جدایی سیدجلال حسینی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده، اظهار داشت: او باید از پرسپولیس برود چون سنش بالا رفته و کارآیی لازم را ندارد. این درست که خط دفاعی تیم‌ملی‌ در جام  جهانی عملکرد خوبی داشت ولی نباید فراموش کنیم که تیم ما در حالت دفاع قرار داشت و طبیعی است که مدافعان بیشتر به چشم آمدند.

 او ادامه داد: شنیده‌ام علی دایی یک مدافع از لیگ دسته اول را مدنظر قرار داده و می‌گویند بازیکن خوبی است. با محمد پنجعلی هم که صحبت می‌ کردم به من گفت این مدافع دسته اولی در حد سیدجلال است و می‌تواند در پرسپولیس پیشرفت کند.

 فنونی‌زاده گفت: دل هر بازیکنی که با پرسپولیس نیست باید هر چه زودتر جدا شود، در ضمن حسینی بازیکن قدیمی این تیم نیست و فقط 2 سال برای پرسپولیس بازی کرده است. این درست که هر فردی باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد ولی سیدجلال بی‌پول نیست که فقط بخواهد به خاطر مسائل مالی پرسپولیس را ترک کند. او حداقل 15 میلیارد سرمایه دارد و من اگر چنین پولی داشتم هرگز از پرسپولیس نمی‌‌رفتم.

 مدافع پیشین پرسپولیس در مورد اینکه جدایی 3 ملی‌پوش پرسپولیس به  ضرر این تیم تمام خواهد شد گفت: در مورد سیدجلال که حرف‌هایم را زدم و در مورد خلعتبری هم باید بگویم که او سال قبل کمک زیادی به پرسپولیس نکرد. در مورد پولادی اما باید بگویم  او را قبول دارم و انصافا مدافع خوبی است. مدیرعامل پرسپولیس نتوانست خواسته‌های دایی را در جذب بازیکن عملی کند هر چند رحیمی هم دست تنهاست. من معتقدم پرسپولیس امسال یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این چند سال اخیر را خواهد داشت.

  وی تاکید کرد: من به عملکرد دایی هم نقد دارم. پرسپولیس سال گذشته یک جام هم نگرفت بنابراین کادرفنی پرسپولیس باید بیشتر تلاش کند. هواداران پرسپولیس بازی با یک مهاجم را دوست ندارند. استفاده از یک مهاجم کاری است که علی دایی دوست دارد ولی او باید بداند پرسپولیس باید با دو یا سه مهاجم بازی کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,951
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,887
  • بازدید ماه : 2,887
  • بازدید سال : 35,363
  • بازدید کلی : 627,484