loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 32 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

  بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌من با باشگاه نفت قرارداد دارم و هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها انجام نداده‌ام.

امین حاج‌محمدی در خصوص مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس و ناراحتی مسئولان باشگاه نفت از وی به دلیل مذاکره با پرسپولیسی‌ها گفت: من هیچ صحبتی با پرسپولیسی‌ها نکردم و نمی‌‌دانم این صحبت‌ها و حاشیه ها از کجا درست شده و الان هم دوست ندارم درباره این مسائل حرف بزنم.

وی در خصوص حضور روز گذشته‌اش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من دیروز برای کارهای پدرم به باشگاه پرسپولیس رفتم چرا که او پیشکسوت فوتبال است و در این باشگاه کار داشته و من به باشگاه پرسپولیس رفتم تا کار او را انجام دهم و هیچ صحبتی با پرسپولیسی‌ها انجام ندادم.

حاج‌محمدی در پاسخ به این سوال پس صحبت‌هایی که دیروز با خبرنگاران بعد از بیرون آمدن از باشگاه پرسپولیس انجام داد چه بوده، افزود: من هیچ صحبتی با خبرنگاران نکردم و نمی‌دانم آن حرف‌ها از کجا درآمد! لیست علی دایی در روزنامه‌ها منتشر شده و من اصلا در لیست او نبودم، بنابراین دلیلی هم ندارد که با پرسپولیسی‌ها مذاکره کنم.

وی افزود: من با باشگاه نفت قرارداد دارم و اتفاقی هم نیفتاده و فکر می‌کنم هم این مسائل سوءتفاهم است. من فردا با مسئولان باشگاه نفت صحبت می‌کنم و همه چیز را برایشان توضیح می‌دهم.‌ من بازیکن نفت هستم و با این تیم قرارداد دارم.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,978
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,914
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 35,390
  • بازدید کلی : 627,511