loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 105 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

سالارکیا پس از استعفا: گاز زیرپای کسی دیگری بود و فرمان دست من! / هیچ‌کس نظر مرا نپرسید

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که چون در تصمیم‌گیری‌ها نقشی نداشته از سمت خود کناره‌گیری کرده است.


محمود سالارکیا در مورد استعفایش از سمت معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: استعفا دادم چون دیدم پدال گاز زیر پای شخص دیگری بود و فرمان دست من!

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف در پرونده کشتی‌گیران باعث استعفای او شده است، اظهار داشت: بخشی از دلیل استعفایم همین مسئله بود. انتظار داشتم مدیریت جدید در همه مسائل نظر معاونت حقوقی را هم جویا شود اما اینطور نبود و معاونت حقوقی عملاً نقشی در تصمیم‌گیری‌ها نداشت.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من با رحیمی مشکلی نداشتم اما معتقدم هر کاری باید در مجرای خودش انجام شود. باید معاونت حقوقی در بحث قراردادهای بازیکنان نظارت می‌کرد اما اینطور نبود و پس از عقد قرارداد هم نظر ما را نپرسیدند.

سالارکیا تصریح کرد: نظر مدیریت این بود و من هم وقتی این موضوع را دیدم صلاح ندانستم به این صورت کار را ادامه دهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,758
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,694
  • بازدید ماه : 4,694
  • بازدید سال : 37,170
  • بازدید کلی : 629,291