loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 59 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

بیچاره پرسپولیس/ سیاسی: نه پرسپولیس، نه راه‌آهن؛ به هیچ کدام میلی ندارم!

 رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آینده‌اش در این تیم اظهارنظر جالبی کرد.


حمیدرضا سیاسی در واکنش به این خبر که احتمال دارد از پرسپولیس جدا شود و به راه‌آهن برود، گفت: من از چیز خاصی خبر ندارم و فعلاً هم اتفاقی نیفتاده است، ضمن اینکه کسی هم به من چیزی نگفته است.

وی ادامه داد: از خدایم است که بروم، واقعیت این است که نه به پرسپولیس و نه به راه‌آهن میلی ندارم اما تا این لحظه کسی چیزی در این باره به من نگفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,688
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,624
  • بازدید ماه : 3,624
  • بازدید سال : 36,100
  • بازدید کلی : 628,221