loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

رحیمی: پیشنهاد خارجی داشتند اما با ما قرارداد بستند/ با این بازیکنان ما تنها نیستیم

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم که پیشنهادهای خوب خارجی با مبالغ بالا داشتند اما در پرسپولیس ماندند، تقدیر و تشکر کرد.

عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته و پس از جام جهانی یکی از دردسرهای رحیمی در باشگاه پرسپولیس شده چون برخی از بازیکنان با پیشنهادهایی بسیار خوب از سوی تیم‌های عربی و اروپایی مواجه شدند. از همین رو مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من از همه بازیکنان پرسپولیس که باوجود همه مشکلات و پیشنهادهای خوب خارجی آمدند و با ما قرارداد بستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان می‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم اما همه می‌خواهند به ما کمک کنند و حتی باوجود اینکه از باشگاه طلب دارند و قبلا هم این طلب‌ها را داشتند و با وجود پیشنهادهای خوب خارجی و در شرایطی که حتی دستشان برای جدایی باز بود با ما قرارداد بستند و پرسپولیس را تنها نگذاشتند. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از این بازیکنان با تعصب تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها در آینده کاریشان موفق و موید باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,222
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,158
  • بازدید ماه : 3,158
  • بازدید سال : 35,634
  • بازدید کلی : 627,755