loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 114 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: من الان به هیچ عنوان درباره مذاکره با پرسپولیس فکر نمی‌کنم و همه چیز را به طور مفصل به بعد از جام جهانی موکول کرد.

سیدجلال حسینی درباره صحبتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد اظهار داشت: ما الان در یکی از حسا‌س‌ترین شرایط ممکن در آستانه جام جهانی هستیم و به همین دلیل من همه چیز درباره پرسپولیس را به طور مفصل به بعد از جام جهانی موکول کردم و به همین دلیل الان فقط فکر و ذکرم تیم ملی است.

وی افزود:‌ ما همه آماده هستیم تا حضور موفقی در جام جهانی داشته باشیم و درباره تمدید قراردادم با پرسپولیس همه چیز به بعد از جام جهانی موکول گردیده است.

این در شرایطی است که برخی‌‌ها معتقدند سیدجلال حسینی با قرمزپوشان برای فصل آینده مذاکره و حتی به توافق رسیده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,354
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,290
  • بازدید ماه : 2,290
  • بازدید سال : 34,766
  • بازدید کلی : 626,887