loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 23 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 هافبک پیشین پرسپولیس اعلام کرد که در مدت حضورش در این تیم سختی‌های زیادی را تحمل کرده است. او همچنین گفت که مربی پرسپولیس با جدایی‌اش موافقت کرده است.

قاسم دهنوی در مورد علت حضورش در ذوب‌آهن گفت: برای گرفتن پولم به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردم اما نتوانستم پولی بگیرم. شب گذشته با علی دایی تماس گرفتم تا برای پیوستن به ذوب‌آهن از ایشان حلالیت بطلبم که ایشان تلفنش را پاسخ نداد و من به آقای دایی پیامک زدم.

 

 من خیلی منتظر پرسپولیس ماندم. حتی منتظر شدم تا دایی از سفر خارجی خود برگردد ولی وی جوابم را حتی بعد از بازگشت هم نداد.

وی با بیان اینکه از برسپولیس ناراحت و دلخور است، تاکید کرد: نه جوابمان را دادند و نه پولمان را می‌دهند. بعد از آن مشکلاتی که سال گذشته ایجاد شد و ما موفق شدیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم یک نفر هم حالمان را نپرسید. این نامهربانی‌ها همیشه در دلم می‌ماند.

وی ادامه داد:  سه چهار روز پیش بود که یحیی گل محمدی (سرمربی تیم ذوب آهن) با من تماس گرفت و از من خواست به تیمش بروم. من به گل محمدی گفتم مشکلی ندارم ولی باید با دایی هم صحبت کنم. بعد از اینکه نتوانستم با علی دایی تماس بگیرم به محمد دایی زنگ زدم و گفتم می‌خواهم به ذوب‌آهن بروم و گفتم چون پولی نگرفته‌ام، برای تمدید قرارداد هم با من صحبت نکردند و به همه برای حضور در تمرین پرسولیس تماس گرفتند به جر من، که محمد دایی گفت می‌توانی به ذوب‌آهن بروی و این مسئله اشکالی ندارد.

هافبک جدید ذوب‌آهن  تصریح کرد: پرسپولیس من را نمی‌خواست و به زور که نمی‌توانستم در این تیم بمانم. وکیل و مدیربرنامه‌های من 24 ساعته در باشگاه پرسپولیس بودند اما کسی پاسخگو نبود. من حتی به بهمن دهقان و محمد پنجعلی هم زنگ زدم که باز هم کسی پاسخگو نبود. بعد از تمام این اتفاقات و در شرایطی که 4 روز پیش با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده بودم به ذوب‌آهن آمدم.

دهنوی در خصوص اینکه تکلیف طلبش از باشگاه پرسپولیس به کجا می‌رسد،‌خاطرنشان کرد: طلبم سر جای خود قرار دارد و انشاالله هر موقع که پولدار شدند پول من را هم می‌دهند.

 

 وی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش در پرسپولیس ایجاد شده بود، گفت: من پارسال با سپاهان قرارداد داشتم و به خاطر دایی به پرسپولیس رفتم. با وجود تهمت‌های زیادی که به من زده شد، فقط به خاطر شخص دایی پرسپولیسی شدم و مشکلات زیادی را بعد از آن تجربه کردم. خودم را آماده کرده بودم که امسال همه جوره به پرسپولیس کمک کنم. عزمم را جزم کرده بودم که راحت قراردادم را ببندم و فقط به پرسپولیس فکر کنم ولی شرایط طوری شد که از این تیم جدا شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان باشگاه پرسپولیس ناراحت است، تأکید کرد: در پرسپولیس سختی زیادی کشیدم. به خاطر دایی قید پول نقد را زدم و به پرسپولیس آمدم و کلی فشار روحی را تحمل کردم اما فقط بی‌مهری دیدم و اذیت شدم. فعلاٌ نگویم از چه کسی دلخور هستم بهتر است چون می‌خواهم زمانی در این مورد حرف بزنم که حال و روز خوبی داشته باشم.

هافبک فصل پیش پرسپولیس در مورد اینکه آیا از عملکردش در این تیم رضایت دارد، گفت: بازیکن در مورد عملکردش باید به سرمربی پاسخگو باشد، ضمن اینکه فکر می‌کنم عملکردم در پرسپولیس مثبت بود. هر زمانی که برای پرسپولیس به زمین رفتم از تمام توانم استفاده کردم تا مسئولیتم را به نحو احسن انجام داده باشم. خوشبختانه پرسپولیس را در مقام دوم و آسیایی تحویل دادیم و یک مدال هم از این تیم یادگاری گرفتم.

 

 هافبک تیم ذوب آهن در پایان درباره مشکل قراردادش با باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: قرارداد ثبت شده در فدراسیون فوتبال درست است ولی مبلغ ثبت شده در قرارداد موجود در باشگاه، نصف مبلغ واقعی است! من هنوز نیمی از قراردادم یعنی حدود 500 میلیون تومان از پرسپولیس طلبکارم و امیدوارم این مسئله زودتر حل شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,647
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,583
  • بازدید ماه : 4,583
  • بازدید سال : 37,059
  • بازدید کلی : 629,180