loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 43 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دایی صحبت کردم و او از من خواست که 2 تا 3 روز صبر کنم.

رضا محمدی که در اولین تمرین پرسپولیس برای فصل آینده شرکت کرده بود بدون حضور در تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

او در جمع خبرنگاران گفت: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز وضعیتم مشخص نیست و از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارم.

وی در مورد اینکه صحبت با برخی از دروازه‌بانان بر جدایی‌اش از پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: همه چیز تاثیرگذار است اما دو سه روز دیگر وضعیتم مشخص می‌شود اگر اکنون حرفی بزنم ممکن است سوءتفاهم پیش بیاید، من یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم.

محمدی در مورد اینکه چرا امروز با پرسپولیس تمرین نکرد، گفت: باشگاه با من تماسی نگرفته بود اما من چون با پرسپولیس قرارداد داشتم و بازیکن حرفه‌ای هستم، به قراردادم متعهد بودم و آمدم و با دایی صحبت کردم و شرایط را برایش توضیح دادم و او به من گفت دو سه روز صبر کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پیشنهادهای خوبی را در فصل گذشته از دست داد،‌ گفت: بله من یک فصل را از دست دادم دو سه پیشنهاد فوق‌العاده داشتم با این حال امروز دایی گفت دو سه روز دیگر منتظر بمانم.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,115
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,051
  • بازدید ماه : 2,051
  • بازدید سال : 34,527
  • بازدید کلی : 626,648