loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 38 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 

وزير ورزش و جوانان از صحبت در مورد حواشي يکي دو روز اخير باشگاه پرسپوليس خودداري کرد.

 

محمود گودرزي در حاشيه مراسم روز ملي پارالمپيک که در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي برگزار شد گفت: از رسانه‌ها تشکر مي‌کنم که اينگونه رويدادها را انعکاس مي‌دهند. کودکان معلول و نوجوان نياز به توجه دارند و ورزش باعث مي‌شود آنها نشاط داشته باشند. اميدوارم اينگونه رويدادها منجر به توسعه ورزش در بين معلولان شود. من هم بسيار خوشحالم که در اين جمع حضور دارم.

 

وي ادامه داد: تحرک ورزش براي معلولان بسيار خوب است و باعث مي‌شود فعاليت جسماني آنها بيشتر شود. اميدوارم اين برنامه‌ها ادامه‌دار باشد. همچنين خوشحالم برگزاري اين مراسم همزمان با اعزام کاروان پاراآسيايي کشورمان به اينچئون شده و اميدوارم همانطور که در بازي‌هاي آسيايي موفق بوديم در پاراآسيايي نيز موفق باشيم.

 

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين سوال که چه انتظار و پيش‌بيني از کاروان پاراآسيايي ايران در اينچئون دارد اظهار داشت: پيش‌بيني دوستان در کميته ملي پارالمپيک تکرار موفقيت‌هاي دوره قبل است. دوست دارم اين موفقيت تکرار شود و حتي عملکرد بهتري داشته باشيم.

 

گودرزي در واکنش به درخواست خبرنگاران مبني بر پاسخ در خصوص حواشي باشگاه پرسپوليس از جمله ديدار مديران اين باشگاه با اميرحسين جهانشاهي عامل ضد انقلاب در جريان ديدار از باشگاه رئال مادريد؛ از پاسخ به اين مسئله امتناع و اعلام کرد که فقط در خصوص مراسم امروز صحبت مي‌کند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 32,971
  • بازدید کلی : 625,092