loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  هافبك ملی پوش پرسپولیس پس از پوشیدن شماره ۸ تیم ملی ایران گفت هم خوشحال است و هم ناراحت.

رضا حقیقی پس از پوشیدن پیراهن شماره ۸ تیم ملی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «سلام عرض مي کنم خدمت همه ي پرسپولیسیهاي عزيز و دوست داشتني. شماره ٨ تيم ملي خوشبختانه يا متاسفانه رسيد به من از يه طرف خوشحالم که اين شماره رو قبلا کسي پوشيده که بهترين بازيکن ايران و آسيا بوده و خود من و همه ي مردم ايران عاشق بازي و مرامش هستن.

از طرفي هم يکم نارحت هستم چون دوست داشتم که اين شماره رو نپوشم که يه وقت خداي نکرده جسارت به علي آقا نباشه ولي در کل اتفاقي هست که افتاده و چاره اي هم نيست چون شماره ها از ١تا٢٣ بايد حتما واسه جام جهاني استفاده مي شد.

منم جا داره قبلش از علي آقا کريمي که واقعا دوستش دارم رخصت بگيرم واسه پوشيدن پيراهنش و از همه ي شما هم ميخوام واسم دعا کنين.»

http://medal.ir/assets/e1c129cb7814f801148dd1958f1a755b_1076_.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,430
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,366
  • بازدید ماه : 2,366
  • بازدید سال : 34,842
  • بازدید کلی : 626,963