loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 32 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم پرسپوليس بنا بر انديشه‌هاي حميد درخشان، اين روزها به جاي حضور در نوک حمله و بازي در نقش مهاجم هدف، پشت مهاجم و در نقش يک بازي‌ساز بازي مي‌کند.

مهدي طارمي ديروز هم پاس گل داد و البته با مصدوميت از زمين بيرون رفت تا نگراني‌هايي در اردوي پرسپوليس به وجود بيايد. گفت وگوي وي را بخوانيد:

 

مصدوميتم جدي نيست

امروز بنا به خواست پزشکان تيم تمرين نکردم.البته آسيب ديدگي ام حاد نيست و انشاالله مي توانم تيمم را همراهي کنم.

 

برد خوبي بود

به برد مقابل استقلال خوزستان نياز داشتيم.حالا بچه ها با اين برد آرامش بهتري پيدا کرده اند و مي توانيم روز به روز بهتر شويم. اختلاف مان با صدر زياد نيست و با حمايت هواداران مي شود نتايج بد قبلي را جبران کرد.

 

محروميت ماهيني

از ته دل آرزو دارم موضوع معافيت حسين ماهيني حل شود. حسين را مثل برادرم دوست دارم و هميشه از تجارب و مشورت هايش بهره برده ام. روزهاي اول من و حسين و رضا نوروزي با هم سر تمرينات مي رفتيم. رضا مصدوم شد و حالا هم حسين محروم شده. البته سر تمرينات حاضر مي شود .کاش رضا نوروزي هم زودتر آماده شود.

 

دوقلوها

با احمد نوراللهي رفيقم و به قول دوستان دوقلو هستيم. احمد بازيکن خوبي است و انشاالله بتواند با تيم اميد هم به المپيک برود. خوبي تيم ما اين است که بزرگترها از همان روز اول به ما جوان ها روحيه و انگيزه مي دادند و رفاقت در تيم ما بالاست.

 

بازي در خط هافبک

من در دفاع مياني هم بازي کرده ام.پست بازي را مربي تعيين مي کند و من بايد بتوانم خواسته هاي او را برآورده سازم.اکنون هم از من خواسته اند يک خط عقب تر از مهاجم هدف بازي کنم و همه تلاشم را مي کنم تا رضايت کادر فني و هواداران را جلب کنم.خودم دوست دارم نرديک دروازه باشم اما مهم نظر کادر فني است.

 

پيام برگردد قوي تر مي شويم

اصلا نگران بازگشت پيام نيستم.پيام صادقيان بازيکن بزرگي است و مي توانست با تيم ملي به جام جهاني هم برود. او که برگردد تيم ما قويتر مي شود و براي من همين مهم است.

 

پاس گل

پاس گل دادن هم لذت خاصي دارد.محمد عباس زاده مهاجم چارچوب شناسي است و خدا را شکر اين روزها هم خوب گل مي زند. خوشحالم که پاس هايم به ثمر مي نشيند.

 

قرارداد با پرسپوليس

قراردادم با پرسپوليس دو ساله است.سال بعد اگر همين آيين نامه و مقررات فعلي باشد سهميه بزرگسال خواهم بود. به قرارداد و اين مسائل توجهي ندارم و مي خواهم مهره موثري براي تيمم باشم.

 

17 سالگي مقابل پرسپوليس بازي کردم

سالي که علي دايي بعد از حضورش در تيم ملي ، سرمربي پرسپوليس شده بود در جام حذفي با ايرانجوان بازي داشتند. خرمزي سرمربي وقت ايرانجوان من را در 17 سالگي به ميدان فرستاد. آن بازي را دو بر يک باختيم.

 

فوتبال بوشهر

بوشهر عشقم است. شهري که از خيلي از امکانات محروم است اما استعداد در آن موج مي زند.کاش مسئولان به فوتبال آن ديار سر و ساماني بدهند.بي پولي دارد ريشه هاي فوتبال آنجا را خشک مي کند.واقعا حيف است. آرزو دارم فوتبال استانم را در ليگ برتر ببينم. روزهايي که شاهين ليگ برتر بود کسي قدرش را ندانست.

 

تشکر از ضيايي

مصاحبه آقاي ضيايي با سايت شما را خواندم.از اينکه گفته بود مي توانم بهترين چهره سال باشم از او ممنونم و نظر لطفش است. اميدوارم بتوانم روز به روز بهتر باشم.

 

پيراهن فرشاد آقاي گل

فرشاد پيوس چهره ماندگاري است.پيراهن شماره 17 او به من انگيزه ويژه اي مي دهد اما هيچگاه به خودم اجازه نمي دهم خودم را با ايشان مقايسه کنم.من کجا و آقا فرشاد کجا.پرسپوليس هميشه مهاجمان بزرگي داشته .آقاي دايي ، محمد خاني و خيلي هاي ديگر.

 

آرزوي سلامتي براي غلامحسين مظلومي

در تيم شاهين غلامحسين مظلومي سرپرست تيم بود.ايشان چون خودشان مهاجم بوده اند همان زمان به من نکات فني خوبي را يادآور مي شدند.اميدوارم هرچه زودتر سلامتي اش را به دست آورد.

 

زندگي در تهران

فقط مسير منزل تا درفشي فر را بلدم .اهل بيرون رفتن نيستم و بلافاصله بعد از تمرينات و بازي ها بر ميگردم منزل.

 

بازي با سپاهان

سپاهان تيم بزرگي است اما به نظرم بازي مقابل اينجور تيم ها راحت تر است.اين هفته قطعا کادر فني تمرينات ويژه اي را برايمان در نظر دارند.

 

تغيير کادر فني

علي دايي نيازي به تعريف و تمجيد من ندارد.او به من اعتماد کرد و واقعا از او ممنونم.در مورد تغيير کادر فني من نمي توانم نظري داشته باشم.هر مربي يک سبک و برنامه خاصي دارد و من بايد تابع مربي باشم.

 

دربي

حالا کو تا دربي. مي دانم هواداران به اين بازي توجه ويژهاي دارند اما فعلا بايد به بازي هاي پيش رو فکر کنيم. من اهل کري خواندن نيستم.

 

تيم ملي

مگر مي شود به تيم ملي فکر نکنم؟! بايد در پرسپوليس آنقدر خوب باشم که کروش مرا دعوت کند.

 

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 33,040
  • بازدید کلی : 625,161