loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 105 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس گفت: من درباره آب‌هاي آلوده ورزشگاه فولادشهر صحبت نکردم و طي صحبت با خوروش سوءتفاهم‌ها برطرف شد.

مصاحبه اي به نقل از محمد رويانيان منتشر شد که در آن درباره داستان آب هاي آلوده در ورزشگاه فولادشهر صحبت هايي مطرح شده بود اما مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس در اين باره به صورت شفاف توضيحاتي ارائه کرد.

 

محمد رويانيان در خصوص مطلبي که از وي درباره موضوع بحث آب‌هاي آلوده ورزشگاه فولادشهر منتشر شده بود، گفت: موضوع بحث آب‌هاي آلوده که من در جريانش هستم ربطي به باشگاه سپاهان ندارد و دوستان ما به صورت تندي اين مسئله را مطرح کردند که اين يک کم‌لطفي است، ضمن اينکه موضوعي که با من درباره آن صحبت شد، کلي بود و به نظرم هم پرسپوليس و هم سپاهان شأنشان بالاتر از اين حرفاست اما متأسفانه صحبت‌هاي من را به صورت تند مطرح کردند.

 

وي ادامه داد: اين هفته بازي سپاهان و پرسپوليس در پيش است و بهتر است آرزو کنيم که هر دو تيم خيلي خوب بازي مي‌کنند و اميدوارم که پرسپوليس برنده شود و شايد درباره اين مسائل صحبت نشود، خيلي بهتر باشد.

 

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس در ادامه خاطرنشان کرد: من در آن مصاحبه درباره خيلي از مسائل صحبت کردم که متأسفانه فقط اين بحث آب‌هاي آلوده تيتر شد. در همين رابطه من با رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال سپاهان صحبت کردم و ايشان که فرد زحمت‌کشي است متوجه شد که صحبت‌هاي من درباره سپاهان نبوده و سوءتفاهم‌ها برطرف شد. صحبت من درباره جعبه سياه اتفاقات فوتبال بود که گفتم يک روزي درباره آن صحبت مي‌کنم نه بحث‌ آب‌هاي آلوده که البته آن موضوع را هم فقط من مي‌دانم.

 

رويانيان در پايان افزود: من ديگر فوتبالي نيستم و درست نيست که درباره فوتبال حرف بزنم.

 

 

اين در حالي است که امروز مصاحبه تندي از خوروش عليه رويانيان منتشر شد که بيان اين صحبت‌ها از سوي سرپرست سپاهان بسيار عجيب بود اما رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال سپاهان در خصوص مصاحبه‌اي که از وي برعليه محمد رويانيان منتشر شده بود گفت: وقتي ما صحبت‌هاي رويانيان را خوانديم فهميديم که اين حرفها حرفهايي نيست که از سوي ايشان مطرح شده باشد. من مصاحبه‌اي که از قولم منتشر شده را به شدت تکذيب مي‌کنم و حتي اگر فايل صوتي مرا هم منتشر کنند خواهيد ديد که انتهاي صحبت‌هايم مي‌گويم اين حرفها شوخي است و نبايد منتشر شود.

 

وي ادامه داد: اين حرف‌هايي که از قول من منتشر شده صحبت‌هايي بود که به شوخي و با خنده مي‌گفتم و از او خواستم که اينها را ننويسد.

 

خوروش در پايان گفت: رويانيان دوست و رفيق ماست و ما مطمئن هستيم که او هيچگاه درباره باشگاه سپاهان و آن بازي اينگونه صحبت نمي‌کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 1,146
  • بازدید سال : 33,622
  • بازدید کلی : 625,743