loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 80 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دو مهاجم خارجي را انتخاب کرديم و چند هافبک داخلي را مد نظر داريم که بعد از جمع‌بندي، در نيم فصل با آنها و باشگاه‌هايشان صحبت خواهيم کرد.

حميد درخشان گفت: بچه‌ها در اردوي کيش همکاري و تمرينات خيلي خوبي داشتند، مي‌شود گفت شرايط نسبتا خوبي هم از نظر بدني پيدا کرده‌اند که بايد آن را حفظ کنيم.

 

وي در ارتباط با اينکه آيا اهداف وي از برگزاري اين اردو تأمين شده است، ادامه داد: حدود 20 درصد از نظر بدني پيشرفت کرده‌ايم. در اردوي کيش تاکيد ما بيشتر روي مساله آمادگي جسماني و استقامت بود تا بازيکنان در اين مساله فرم مطلوب‌تري پيدا کنند و توان بيشتري براي برنامه‌هاي تيمي داشته باشند.

 

سرمربي پرسپوليس درباره وضعيت تيم در مورد مسائل تاکتيکي گفت: همانطور که گفتم ما بيشتر دنبال مساله بدني بوديم. صبح و بعدازظهر روي اين موضوع کار کرديم. البته از نظر کار گروهي و هماهنگي تيمي نيز توسعه داشتيم.

 

درخشان در پاسخ به اين سوال که آيا سرخپوشان بعد از اين اردو از نظر بدني قادر به اجراي تفکرات وي خواهند بود يا نه، تصريح کرد: همانطور که گفتم ما تا حدودي در اين حوزه رشد کرديم. طبعا انتظار داريم تاثير آن را در عملکرد تيمي ببينيم ولي بايد به اين نکته هم توجه داشت که نمي‌شد بيش از اين روي تيم فشار بياوريم، چون جواب عکس مي‌داد.

 

وي ادامه داد: در يک زمان يک هفته‌اي نمي‌توانيم کار خارق‌العاده‌اي انجام بدهيم. يک تيم نيم بند داشتيم که کارهاي خوبي روي آن انجام شده است. با کمک خدا و حمايت هواداران بايد مرحله به مرحله پيشرفت کنيم.

 

درخشان درباره اينکه به نظر مي‌رسد بازيکنان پرسپوليس نسبت به پيروزي و بازي جام حذفي اطمينان دارند، در حالي که تيم در شرايط بدنسازي بوده است، گفت: خوشحالم از اينکه بازيکنان باور دارند که قوي هستند، چون بخشي از برنامه ما تقويت روحي و رواني تيم بود اما هيچ تيمي را دست کم نمي‌گيريم. همه تيم‌ها قابل احترام هستند و قطعا با برنامه‌ريزي خاصي روبروي ما قرار مي‌گيرند. تيم‌ها برابر پرسپوليس به جهت انگيزه‌هايي که دارند، قدرت مضاعفي را پيدا مي‌کنند. بازيکنان ما به قدري حرفه‌اي هستند که به اين مسائل توجه داشته باشند و قطعا ما نيز اين نکات را به آنها يادآوري مي‌کنيم.

 

سرمربي پرسپوليس درباره امکانات ورزشي کيش و مشکلي که در جريان يکي از تمرينات پيش آمده بود، خاطرنشان کرد: جزيره کيش امکانات خوبي دارد اما در حدي که ميزباني خوبي از يک تيم داشته باشد. براي حضور همزمان چند تيم، نياز به امکانات بيشتري بويژه زمين‌هاي تمريني خوب و استاندارد است. با توجه به شرايط خوبي که اين جزيره دارد، شايسته است در اين حوزه توسعه بيشتري پيدا کند. در اين صورت نه تنها تيم‌هاي داخلي نيازي به حضور در خارج از کشور نخواهند داشت و هزينه‌ها را در داخل کشور انجام خواهند داد بلکه حتي امکان ميزباني از تيم‌هاي غير ايراني نيز بوجود خواهد آمد.

 

درخشان در مورد بررسي‌هاي زيادي که براي جذب بازيکنان خارجي داشته است، تصريح کرد: دو مهاجم، نسبتا نظر ما را جذب کرده‌اند. البته آنها در حال بازي در تيم‌هاي خود هستند و اينطور نيست که بيرون مانده باشند. در اين ارتباط با نمايندگان آنها در تماس هستيم و اقدامات براي توافق با آنها و باشگاه‌هايشان آغاز شده است.

 

وي درباره اينکه در صحبت‌هاي قبلي خود عنوان کرده بود، به دنبال بازيکن در ساير پست‌ها بويژه در خط مياني نيز هست، اضافه کرد: هنوز در خط هافبک به جمع‌بندي نرسيده‌ايم. با توجه به اينکه نيلسون و اومانا را در اختيار داريم، تنها امکان جذب دو بازيکن خارجي ديگر وجود دارد و براي ساير خطوط در ميان گزينه‌هاي داخلي به دنبال بازيکن هستيم. چند گزينه مد نظر قرار دارد که روي آنها فکر مي‌کنيم ولي چون با تيم‌هاي خود در حال بازي هستند، به خودمان اجازه نداديم با آنها وارد مذاکره شويم و پس از انتخاب نهايي تا نيم فصل صبر خواهيم کرد.

 

 

سرمربي پرسپوليس در مورد ارزيابي خود از وضعيت جعفرپور که در تمرينات حضور دارد، تصريح کرد: او روز به روز بهتر شده است و منتظريم که به فاکتورهاي مورد نظر ما نزديک شود و در آن زمان تصميم‌گيري خواهيم کرد.

 

-سايت باشگاه پرسپوليس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,413
  • بازدید ماه : 1,413
  • بازدید سال : 33,889
  • بازدید کلی : 626,010