loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 59 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت که اختلافي با علي دايي که بزرگتر او است، ندارد.

رضا حقيقي در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان، عملکردش در چند بازي اخير سرخپوشان، حضور علي کريمي در تيم ملي به عنوان مربي و ... صحبت‌هاي زير را انجام داد:

 

بازي با استقلال خوزستان چطور بود؟

 

خدا را شکر مي‌کنم توانستيم برنده شويم، با اين پيروزي شرايط خيلي بهتر شد و اعتماد به نفس ما بالا رفت. 

 

 روي صحنه گل استقلال خوزستان توپ به پاي تو برخورد کرد؟

 

واقعاً گل بدي خورديم، البته سوشا مکاني غير از آن صحنه عالي کار کرد و يکي دو توپ مسلم را از حريف گرفت. در صحنه گل توپ به پاي من خورد هرچند اگر روي توپ اثر نمي‌گذاشتم ضرب توپ بيشتر مي‌شد.

 

  با اينکه هافبک دفاعي هستي ولي هم دريبل مي‌زني و هم در حمله شرکت مي‌کني.

 

خودم پست هافبک دفاعي را خيلي دوست دارم اما نه هافبک دفاعي صِرف. هافبک دفاعي نبايد فقط نقش تخريب‌چي داشته باشد به خاطر همين هم دريبل مي‌زنم، هم پاس مي‌دهم، شما ديديد صحنه گل دوم ما به استقلال خوزستان از پاس من آغاز شد. هافبک دفاعي دريبل‌زن نيست اما من دوست دارم اين کار را به نحو احسن انجام دهم.

 

  به عنوان يک هافبک دفاعي کمتر شوت‌زني مي‌کني، اين دستور کادر فني است؟

 

زماني که نوري در کنار من بازي مي‌کند مجبور هستم بيشتر در کارهاي دفاعي حضور داشته باشم به خاطر همين کمتر پيش مي‌آيد در حمله شرکت کنم و خودم هم ريسک نمي‌کنم که جلو بيايم چون پشت سرم خالي مي‌شود. البته در بازي‌هايي که حاکم مطلق زمين باشيم سعي مي‌کنم به دروازه‌ حريف نزديک‌ شوم. کلاً از شوت زدن خوشم مي‌آيد.

 

  حضور محمد نوري در کنار تو و ميل هجومي او باعث نمي‌شود بيش از حد به دفاع فشار بيايد؟

 

تأثير مثبت اين مسئله بيشتر از تأثير منفي آن است. نوري بازي با راه‌آهن گل زد و در بازي با استقلال خوزستان هم پنالتي گرفت ولي چون بيشتر در کارهاي هجومي حضور دارد کا من سخت‌تر مي‌شود. بعد از بازي با استقلال خوزستان نمي‌توانستم راه‌ بروم و در رختکن فشارم افتاد. در مجموع در بازي‌هايي که با تيم‌هاي قدرتمند مصاف مي‌کنيم کار سخت‌تر مي‌شود.

 

  احساس مي‌شود بعد از 3،4 ماه که در اوج نبودي دوباره به روزهاي خوبت نزديک‌ شدي؟

 

3،4 ماه نبود بلکه 3،4 بازي بود! اگر در وضعيت خوبي نبودم به خاطر اين بود که از لحاظ فکري بهم ريخته بودم. من از جام جهاني برگشته بودم و توقعاتي داشتم که برآورده نمي‌شد. دوست داشتم رفتار بهتري با من مي‌شد. دوست نداشتم نيمکت‌نشين باشم همين مسئله باعث شد روي عملکردم تأثير داشته باشد. خوشبختانه الان شرايط بهتر شده و دو بازي است که جزو بهترين بازيکنان پرسپوليس هستم.

 

 

 با اين شرايط فکر مي‌کني پرسپوليس بتواند به صد جدول برسد؟

 

هيچ چيز غير ممکن نيست، بازي‌هاي سخت استقلال باقي مانده و اين تيم در ادامه ليگ کار دشواري دارد، نيم فصل اول زياد مهم نيست بلکه مهم اين است که در نيم فصل دوم بتوانيم امتيازها را جمع‌آوري کنيم وضعيت بهتر مي‌شود؛ البته اگر حواشي دامن تيم ما را نگيرد.

 

  علي کريمي بعد از 2 روز تمرين با پرسپوليس به عنوان دستيار کي‌روش انتخاب شد، در اين مورد چه صحبتي داري؟

 

کريمي شخصيتي دارد که چه مربي باشد و چه بازيکن، تنها شخصي در فوتبال ما است که فوتباليست‌ها هم عاشق او هستند. فوتباليست‌ها غرور دارند و هيچ‌وقت نمي‌گويند فلاني را دوست دارند اما در مورد کريمي اينطور نيست. او فقط 2 روز به تمرين پرسپوليس آمد ولي کلي به تيم روحيه داد. از او و درخشان تشکر مي‌کنم که به فکر تيم بودند. مسلماً حضور کريمي در تيم ملي هم به تمام بازيکنان روحيه مي‌دهد.

 

  بازيکنان زيادي از ابتداي فصل دچار مصدوميت و محروميت شدند، اين مسئله روي روند کاري پرسپوليس اثر داشته؟

 

متأسفانه بدبياري پشت سر هم براي پرسپوليس به وجود آمد، براي ماهيني بسيار ناراحت شدم. او يکي از بازيکنان خوب تيم ما است که اميدوارم مشکلش به زودي حل شود.

 

  وضعيت مالي چطور است؟

 

خوب نيست، ما هم فعلاً با اين حقوق هفتگي که باشگاه مي‌دهد، کنار آمده‌ايم.

 

  يعني گرفتن حقوق هفتگي خوب نيست؟

 

نه! اينکه پول درشت را يک‌جا دريافت کني بهتر از حقوق هفتگي است.

 

  در چند روز گذشته شايعه شده تو با علي دايي درگيري داري و اختلاف بين شما زياد است...

 

نمي‌دانم بعضي‌ها دنبال چي هستند؟ هم هميشه يه مربيانم احترام مي‌گذارم، حتي زماني محمد احمدزاده 7 بازي پياپي در فجر به من بازي نداد اما هميشه به او احترام گذاشتم. خيلي‌ها مي‌خواهند به پرسپوليس ضربه بزنند که اين حرف‌ها را مطرح مي‌کنند. من هميشه از دايي حمايت و تشکر کردم، من با دايي نايب قهرمان ليگ شدم و به خاطر بازي در تيم او به جام جهاني رفتم حالا چرا بايد پشت سرش حرف بزنم؟ دايي بزرگتر از من است و نبايد با او کَل کَل کنم. دايي مرتبه‌اي در فوتبال ايران دارد که کسي ندارد.

 

  اين اواخر خيلي‌ها مي‌گويند برخي از بازيکنان پرسپوليس مانند اميد عاليشاه کم کاري مي‌کنند.

 

نمي‌دانم چرا مي‌خواهند به پرسپوليس حاشيه وارد کنند؟ عاليشاه يکي از بازيکنان خوب پرسپوليس است که بايد در کنارش بازي کنيد تا متوجه شويد چقدر در زمين زحمت مي‌کشد. اين حرف‌ها را به هيچ عنوان قبول ندارم. عاليشاه مي‌خواهد بهترين عملکرد را داشته باشد تا به جام ملت‌ها برود.

 

-تسنيم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,018
  • بازدید ماه : 1,018
  • بازدید سال : 33,494
  • بازدید کلی : 625,615