loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 59 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عده‌اي به گونه‌اي رفتار مي‌کنند که انگار با دايي اختلاف شديد داشتم و عامل رفتن او از پرسپوليس من بوده‌ام.

رضا حقيقي در خصوص اينکه گفته مي‌شود يکي از بازيکناني است که از رفتن علي دايي از پرسپوليس خوشحال است، گفت: بعد از رفتن دايي طوري وانمود مي‌کنند که انگار من با سرمربي قبلي اختلاف داشتم و دليل اصلي رفتن وي از پرسپوليس من بوده‌ام. انگار همه را رها کرده‌اند و به من چسبيده‌اند در صورتيکه بايد بگويم هيچ اختلافي با دايي نداشتم و تا زماني که او در پرسپوليس بود من براي اين تيم بازي کردم و ايشان به من فرصت بازي مي‌داد.

 

وي ادامه داد: من با علي دايي همراه با پرسپوليس در ليگ دوم شدم و با تيم ملي به جام جهاني رفتم اما عده‌اي طوري وانمود مي‌کنند که انگار اختلاف شديدي ميان ما دو نفر بوده است. دايي مربي من بود و برايش احترام قائلم و يک سال و نيم خوب را با هم سپري کرديم اما عده‌اي به گونه‌اي حرف مي‌زنند که انگار بعد از رفتن دايي از پرسپوليس من خوشحال‌ترين بازيکن بوده‌ام.

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: هر اتفاقي هم که بيفتد علي دايي يکي از بزرگان فوتبال ماست، همانطور که مهدوي‌کيا و کريمي بزرگ فوتبال ما هستند و احترام دايي بر من واجب است. من اين حرف‌ها را مي‌زنم تا همه بدانند احترام دايي بر من هميشه واجب است و نخواهند جوي به راه بيندازند که انگار من از رفتن دايي خوشحال هستم و اختلافي با او داشتم. من هميشه به مربيانم احترام مي‌گذارم اما عده‌اي به گونه‌اي رفتار مي‌کنند که انگار همه چيز زير سر من است و اين رفتارها باعث مي‌شود که شايد ديگر مصاحبه نکنم.

 

حقيقي در خصوص اظهارات جواد منافي هم خاطرنشان کرد: من هيچگاه به مربيانم بي‌احترامي نمي‌کنم چرا که آنها براي من زحمت کشيدند و شايد منظور حرف من را نفهميده‌اند که اينطور برداشت کردند اما تا حالا حرفي عليه دايي نزدم و لطف کنيد من را مقابل علي دايي قرار ندهيد.

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در پايان در خصوص ديدار اين هفته اين تيم مقابل استقلال خوزستان افزود: شرايط پرسپوليس خوب است و روند خوبي هم داريم و مي‌توانيم خودمان را به تيم‌هاي بالاي جدول برسانيم. به هر حال مقابل استقلال خوزستان بايد به ميدان برويم و اميدوارم که بتوانيم هوادارانمان را خوشحال کنيم تا باز هم استاديوم آزادي را پر از تماشاگر ببينيم.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,150
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,086
  • بازدید ماه : 3,086
  • بازدید سال : 35,562
  • بازدید کلی : 627,683