loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 46 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ناراحتي از نيمکت نشيني زماني بيشتر مي‌شود که در اوج آمادگي باشي و بازي نکني.

هادي نوروزي در مورد شرايط پرسپوليس پس از تغيير و تحولات اخير، وضعيتش در پرسپوليس و ... صحبت‌هاي زير را انجام داد.

 

 

 

پرسپوليس روزهاي شلوغي را پشت سر گذاشت...

 

واقعاً روزهاي عجيبي بود، 2 روز پيش از بازي با نفت‌مسجد سليمان هيچ تمريني نداشتيم و همه شوکه شده‌ بودند.

 

 تغييرات جواب داده است؟

 

فعلاً که از دو بازي چهار امتياز گرفتيم. اميدوارم هر اتفاقي در آينده رخ مي‌دهد به نفع پرسپوليس باشد.

 

 مصدوميتت کاملاً برطرف شده است؟

 

5،6 هفته را به علت مصدوميت از دست دادم که اين مسئله خيلي ناراحتم کرد. در بازي با مسجد سليمان با درد به ميدان رفتم اما خدا را شکر در بازي با راه‌‌آهن بدون مشکل براي پرسپوليس بازي کردم. خيلي استرس داشتم که مصدوم نشوم.

 

 چرا پرسپوليس نتوانسته تا اينجاي ليگ انتطارات را بر‌آورده کند؟

 

در ابتداي فصل خوب بازي نکرديم و بعضي وقت‌ها هم بدشانسي آورديم، مثل هميشه حواشي هم در شرايطي به تيم ضربه زد اما مي‌خواهيم از همين الان وضعيت را تغيير دهيم. تازه 9 هفته از ليگ گذشته و تا پايان فصل زمان زيادي باقي مانده است.

 

 يعني به صدر جدول مي‌رسيد؟

 

چرا نرسيم؟ مطمئن باشيد تيم‌هاي بالاي جدولي امتياز زيادي از دست مي‌دهند.

 

 مي‌توانيد پيش از دربي استقلال را پشت سر بگذاريد؟

 

قبل از دربي خيلي زياد است و تا دو هفته ديگر در جدول به استقلال مي‌رسيم. ما بازي به بازي پيش مي‌رويم و از الان زود است درمورد ديداري صحبت کنيم که چند هفته ديگر برگزار مي‌شود.

 

 

 

 محرومان و مصدومان هم که در پرسپوليس غوغا مي‌کنند!

 

دقيقاً حق با شماست! اين فصل مصدومان و محرومان زيادي داشتيم، به نيمکت ما نگاه کنيد مي‌بينيد که چقدر بازيکن اميد داريم. همين مسائل کار را براي ما دشوار مي‌کند، البته بازيکنان جوان ما خوب هستند ولي نبود بازيکنان اصلي به تيم ضربه مي‌زند.

 

 شايعه اين روزهاي پرسپوليس ...

 

مي‌خواهيد در مورد کم کاري حرف بزنيد؟ اين حرف‌ها خنده‌دار است، مگر مي‌شود بازيکني نخواهد براي پرسپوليس بازي کند. اولين نفري که ضرر مي‌کند خوِد بازيکن است. اصلاً چنين روحيه‌اي در بازيکنان ما وجود ندارد مگر مي‌شود کسي  بخواهد با وجدان خود بازي کند؟

 

 براي تو جاي ناراحتي ندارد که نيمکت‌نشين بازيکنان جواني مانند عباس‌زاده و طارمي شوي؟

 

نيمکت‌نشيني براي هر بازيکني ناراحت کننده است. من در يکي، دوسال گذشته کمتر براي پرسپوليس بازي کردم مخصوصاً در زمان علي دايي اما هيچ‌وقت براي تيمم حاشيه درست نکردم. اين ناراحتي زماني بيشتر مي‌شود که در اوج آمادگي باشي و بازي نکني.

 

 علي کريمي چند روزي است که تمرينات پرسپوليس را تحت الشعاع خودش قرار داده...

 

 خيلي کريمي را دوست دارم، هم خودش و هم فوتبالش را. وقتي او را در تمرين ديدم خيلي خوشحال شدم و فضا کاملا تحت تأثير حضور کريمي بود. اميدوارم که بتواند به پرسپوليس کمک کند.

 

 کريمي مي‌تواند دوباره براي پرسپوليس بازي کند؟

 

از نظر بدني که سرحال و آماده بود اما بازي کردن به تصميم خودش بستگي دارد.

 

 خيلي‌ها اعتقاد دارند که بين تو و علي دايي مشکل زيادي وجود دارد، درست است؟

 

چه مشکلي؟! لزومي ندارد مشکل داشته باشيم. من پيش از اين دو سال براي علي دايي فيکس بازي کردم و قهرمان جام حذفي شدم و در اين دوفصل هم بدون مشکل با هم کار کرديم. اگر با هم مشکلي داشتيم در اين سال‌ها يک بار بروز پيدا مي‌کرد.

 

 شرايط از نظر مالي چطور است؟

 

وضعيت تعريفي ندارد، اگر پول‌هايي را که گرفتيم به حساب طلب فصل قبل بگذاريم براي فصل جديد چيزي نگرفتيم. بين تمام بازيکنان در فصل جديد هم من کمترين دريافتي داشتم.

 

 چرا؟

 

نمي‌دانم بالاخره لطف رحيمي بوده! بايد از خودِ رحيمي بپرسيد که چرا چنين کاري انجام داده است. حتماً تا به من رسيده پول کم آمده!

 

 ... و بازي فردا با استقلال خوزستان؟

 

استقلال خوزستان تيم جواني و در خط حمله و ضد حملات تيم خطرناکي است اما ما از اين به بعد مي‌خواهيم تمام سه امتياز‌ها را کسب کنيم.

 

-تسنيم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,235
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,171
  • بازدید ماه : 5,171
  • بازدید سال : 37,647
  • بازدید کلی : 629,768