loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 52 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

زلاتان ابراهيموويچ که با مربيان برجسته اي در طول دوران فوتبالش کار کرده است، همچنان از مورينيو به عنوان باهوش ترين آنها نام مي برد.

 "زلاتان ابراهيموويچ"، ستاره سوئدي تيم پاريس سنت ژرمن، هنوز روزهاي خوبش زير نظر ژوزه مورينيو را فراموش نکرده و در مصاحبه با "گاردين" بار ديگر تاکيد کرد که مورينيو باهوش ترين مربي اي است که با او کار کرده است. 

 

زلاتان که سابقه شاگردي پپ گوارديولا را نيز دارد، معتقد است که هيچکس را نمي تواند با مورينيو مقايسه کند. زلاتان که در فصل 2008-2009 همراه با اينتر مورينيو، قهرمان سري آ شد و عنوان آقاي گلي را نيز بدست آورد، افزود:" باهوش تر از مورينيو نداريم.او به خوبي مي داند که چگونه بازيکنانش را از لحاظ فردي به 100 درصد آمادگي برساند.او با هيچکدام از بازيکنانش بصورت يکسان رفتار نمي کند و براي آماده سازي هر کدام، روش هاي متفاوتي را بر مي گزيند" 

 

زلاتان 33 ساله با وجود کسب 11 عنوان قهرماني در ليگ هاي هلند،ايتاليا،اسپانيا و فرانسه هنوز موفق به فتح ليگ قهرمانان نشده است. با اين وجود او از دوران حرفه اي اش رضايت کامل دارد. 

 

وي ادامه داد:" اگر به 15 سال پيش برگرديم، من باز هم همين مسير را طي مي کنم.همه کساني که در اين مدت بر عليه من حرفي زده اند، هم اکنون به اشتباه خود پي برده اند و اين بزرگترين موفقيت براي من است.من 23 جام در اين مدت بدست آورده ام. از جمله 11 قهرماني ليگ در 4 کشور مختلف.با اين حال اميدوارم همراه پاريس سنت ژرمن بتوانم قهرمان ليگ قهرمانان شوم."

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,557
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,493
  • بازدید ماه : 2,493
  • بازدید سال : 34,969
  • بازدید کلی : 627,090