loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 36 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در ابتداي فصل تيم در وضعيت خوبي قرار نداشت اما اين را به دليل حضور دايي در تيم نمي‌گويم بلکه مشکلات ديگري در ميان بود.

هادي نوروزي در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس، ديدار اين تيم مقابل استقلال خوزستان، تفاوت پرسپوليس زمان دايي با پرسپوليس زمان درخشان، شايعه کم‌کاري بازيکنان اين تيم و مسائل ديگر صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيم.

 

 

 دو هفته از تغيير و تحولات رخ داده در باشگاه پرسپوليس مي‌گذرد. اين دو هفته را چطور ارزيابي مي‌کني؟

 

واقعا شرايط سختي را پشت سر گذاشتيم. مقابل مسجدسليمان که مي‌خواستيم بازي کنيم فقط 20 دقيقه تمرين کرديم و حاشيه‌هاي زيادي اطراف تيم بود و قبل از بازي هيچ اميدي به نتيجه بازي نداشتيم چرا که فشار روحي رواني و استرس روي تيم زياد بود اما به هر حال خوشحالم که بازي باخته را مساوي کرديم اما مقابل راه‌آهن فقط براي سه امتياز به ميدان رفتيم تا بتوانيم به شرايط خوب برگرديم و با تلاش کادر فني و بازيکنان نيمه اول دو گل به راه‌آهن زديم و خوب بازي کرديم اما در نيمه دوم آنها بودند که به ما فشار آوردند هر چند که ما از نظر روحي و رواني در شرايط آرماني بوديم و الان هم شرايط ما خوب است و براي گرفتن سه امتيازهاي بعدي تمرين مي‌کنيم.

 

 هواداران پرسپوليس به بهتر شدن وضعيت اين تيم اميدوار باشند؟

 

بله! بايد اميدوار باشند چرا که ما تلاش‌مان را مي‌کنيم و همه فعاليت و تلاش ما به خاطر هواداران است و مطمئن باشند اگر آنها از ما حمايت کنند برايشان سنگ تمام مي‌گذاريم. چرا که با همين شرايط تيم ما پتانسيل خوبي دارد و جايگاه ما در جدول اين نيست و با نفراتي که داريم بايد در رتبه‌هاي بالاتر باشيم اما مطمئن باشيد در هفته‌هاي ديگر فاصله‌ها را کم مي‌کنيم.

 

 دو روز ديگر بايد به مصاف استقلال خوزستان برويد. درباره اين بازي چه نظري داريد؟

 

ما چندين بار با اين تيم بازي کرديم و مي‌دانيم که آنها معمولا دفاعي کار مي‌کنند هر چند که همه تيم‌ها در ورزشگاه آزادي براي ضد حمله به مصاف ما مي‌آيند که استقلال خوزستان هم بازيکنان سرعتي خوبي دارد و قطعا ضد حمله يکي از برنامه‌هاي آنهاست اما خوشبختانه شرايط ما خيلي بهتر است و اگر در نيمه اول و حتي دقايق ابتدايي گل بزنيم شرايط ما بهتر هم خواهد شد.

 

 به عنوان يکي از بازيکنان مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس فکر مي کنيد اين تيم ابزار هجومي شدن را دارد؟

 

بله دارد چرا که شرايط تيم نسبت به قبل بهتر شده و مردم بهترين قاضي در اين باره هستند. ما در بازي با راه آهن هجومي بازي کرديم و 2 گل زديم و موقعيت هايي هم بود که مي توانستيم بيشتر گل بزنيم اما هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و بازيکنان بايد وظايف شان را در هر بازي به درستي انجام دهند. خوشبختانه شرايط روحي تيم ما خوب است و بهتر بازي مي کنيم. فکر مي کنم رفته رفته بتوانيم اين روند هجومي را 90 دقيقه در زمين اجرا کنيم و در 90 دقيقه هجومي کار کنيم.

 

 فرق تيم درخشان با تيم علي دايي در چيست؟

 

در اين باره صحبت زياد است. البته در زمان علي دايي من يک هفته بعد از بازي با فولاد مصدوم شدم و 6 هفته در کنار تيم نبودم و به همين دليل نمي توانم در اين باره خيلي خوب نظر بدهم البته همان طور که گفتم بچه ها از نظر روحي و رواني در شرايط بهتري هستند و اين خيلي در نتيجه گيري يک تيم مهم است. قبلا تيم در شرايط خوبي نبود اما اين حرف من به دليل حضور علي دايي نيست چرا که ما در ابتداي ليگ با قرعه خوبي روبرو نشديم و به نتايجي هم که مي خواستيم نرسيديم و به همين دليل تيم در افت بود.

 

با کادر فني جديد نقيصه فني پرسپوليس رفع شده است؟

 

ببينيد بازيکنان که همان بازيکنان کادرفني قبلي هستند و فقط الان ارنج تيمي فرق کرده است. البته نحوه امتياز گيري تيم هم بر روي بچه ها اثر گذاشته و در دو هفته 4 امتياز گرفتيم. فکر مي کنم نياز به شوک روحي داشتيم و اگر استقلال خوزستان را ببريم شرايط ما خيلي بهتر خواهد شد.

 

 پرسپوليس در نيم فصل اول بيشتر بازي هايش را ميزبان است و در نيم فصل دوم بيشتر بايد ميهمان باشد. اين موضوع امتياز گيري تيم در نيم فصل دوم را سخت تر نمي کند؟

 

 خب بازي ها که همگي سخت هستند و همه تيم ها مدعي امتياز گيري‌اند و اين شرايط هميشه براي پرسپوليس بوده که تيم ها با انگيزه زيادي به ديدار ما مي آيند اما قبول دارم که بازي کردن در شهرستان براي ما سخت است اما وقتي در تهران بازي مي کنيم هواداران مان از ما حمايت مي کنند و اين يک نقطه قوت براي ما مي شود. البته ما جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا را هم در پيش داريم اما تيمي مثل پرسپوليس که مدعي است بايد همه را ببرد.

 

 پرسپوليس توانايي گرفتن جام را در امسال دارد؟

 

الان نمي توان خيلي دقيق پاسخ اين سوال را داد اما هيچ تيمي بي هدف در مسابقات حاضر نمي شود و هدف ما هم گرفتن جام است و با کمک هواداران مان مي توانيم به اين هدف مهم برسيم. البته اين را هم قبول کنيد که امسال هم قرعه بدي به ما خورده و هم مصدومان زيادي داديم.

 

 صحبت از حضور سوکاي در پرسپوليس شنيده مي شود. خودت هم اين موضوع را شنيده اي؟

 

ببينيد مسلما تيم ما از نظر بازيکن کمبودهايي دارد اما اين موضوع به کادرفني بر مي گردد که چه بازيکني به درد ما مي خورد و چه بازيکني به درد تيم نمي خورد. من در اين باره پاسخگو نيستم.

 

 شايعه کم کاري بعضي از بازيکنان پرسپوليس را شنيده اي؟

 

بله اما آن را اصلا قبول ندارم. البته وقتي تيم نتيجه نمي گيرد اين حواشي براي ما درست مي شود اما بچه هاي پرسپوليس نه کم کاري مي کنند و نه خواهند کرد. ما براي پولي که مي گيريم زحمت مي کشيم و مي خواهيم نان حلال به خانه مان ببريم. من نمي توانم چنين شايعاتي را باور کنم. وقتي نتيجه نمي گيريم همه جور حرفي درباره ما ساخته مي شود اما بايد حريفان مان را ببريم که حرف ها از اين بدتر نشود.

 

 در ليگ قهرمانان آسيا چه عملکردي خواهيد داشت؟

 

خوشبختانه همه بازيکناني که در پرسپوليس هستند تجربه خوبي براي فوتبال بازي کردن دارند و يا تجريه بازي در ليگ برتر خودمان را دارند. حتي عده اي از بازيکنان ما در اين رقابت ها هم به ميدان رفته اند اما موضوع تيم ما مسائل روحي رواني است که اگر حل شود مشکل فني نداريم چرا که قابليت فني تيم ما بالاست.

 

 از کار با حميد درخشان بگو. از کار کردن با او راضي هستي؟

 

کادرفني جديد خيلي پر تلاش است و تلاش مي کنند تا تيم از اين وضعيتي که دارد در بيايد. تمرينات خوبي هم انجام مي دهيم و اميدوارم اين زحمات نتيجه بدهد. اگر خوب باشيم حتما نتيجه هم مي گيريم.

 

-فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,868
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,804
  • بازدید ماه : 3,804
  • بازدید سال : 36,280
  • بازدید کلی : 628,401