loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 24 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه پیگیر اجرای برنامه‌های کادر فنی است و در موارد نیاز با هماهنگی با آقای دایی، امور جاری به صورت تلفنی انجام می‌شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از اینکه آقای دایی به سفر بروند، هماهنگی‌های لازم انجام شد. در حال حاضر آقای رحیمی بدون وقفه پیگیر تمام امور مربوط به تیم و برنامه‌های کادر فنی است و در موارد مورد نیاز هماهنگی‌ها با سرمربی به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: من هم مرتب با مدیریت در تماس هستم و امور اعضای تیم را پیگیری می‌کنیم. مسوولان باشگاه هم در تکاپو هستند تا یک تیم خوب برای فصل آینده بسته شود.

پنجعلی درباره زمان شروع تمرینات هم خاطرنشان کرد: پیش از این، از دهم تا هفدهم خرداد ماه برای شروع تمرینات انتخاب شده بود و احتمال دارد کار را از همان هفدهم خرداد ماه آغاز کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره مطالب منتشر شده در مورد قرارداد اعضای کادر فنی گفت: مسائل مالی اعضای تیم موضوعی است که بین خود آنها و باشگاه جریان دارد. من در جریان نیستم و چنین مساله‌ای را هم پیگیری نکرده و درباره آن صحبت نمی‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,546
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,482
  • بازدید ماه : 3,482
  • بازدید سال : 35,958
  • بازدید کلی : 628,079