loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 39 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

 رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: هنوز براي نظر دادن زود است. منتظر بازي‌هاي سخت هستيم تا تيم و تصميم خودمان را ارزيابي کنيم و از نظر مالي هم مشکل نداريم. خيال هواداران راحت باشد، تمهيدات لازم انديشيده شده است.

حميدرضا سياسي در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: از اينکه علي کريمي در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا کرده است خوشحال هستيم. در حوزه مسائل فني همه تصميم‌گيري‌ها بر عهده کادر فني و سرمربي تيم گذاشته است. در اين ميان براي حضور علي کريمي فقط يک مساله وجود دارد که خواست خود او است. شخصا اعتقاد دارم. اضافه شدن علي کريمي به نفرات تيم، براي باشگاه بسيار با ارزش است و بسيار به سود تيم خواهد بود. هر چند نظر شخص آقاي کريمي هم شرط است.

 

وي درباره اين شايعه که طرحي اعلام نشده براي برگزاري يک بازي دوستانه با يک تيم مطرح خارجي وجود دارد تا علي کريمي در جريان آن از فوتبال خداحافظي کند، ادامه داد: آنچه مسلم است اينکه نحوه خداحافظي آقاي کريمي از فوتبال آن چنان شايسته نبود. مردم و هواداران هم دوست دارند بازيکنان محبوبشان به شکل مناسبي از فوتبال خداحافظي کنند. اين اتفاق به ندرت روي مي‌دهد اما هر گاه اينطور بود، خاطره خوبي در ذهن همه برجا ماند. در حال حاضر چنين طرحي، برنامه‌ريزي نشده است اما از چنين برنامه‌اي استقبال مي‌کنيم. تا اينجا که آقاي کريمي تصميم براي بازگشت نگرفته‌اند و در صورت ادامه اين شرايط دوست داريم اگر راهکار خوبي پيدا شود تا چنان بازي دوستانه‌اي را تدارک ببينيم، پيگيري کنيم.

 

وي درباره تسويه حساب با علي دايي خاطرنشان کرد: آقاي دايي هنوز در اين ارتباط اقدام نکردند. اتفاقا منتظر ايشان بوديم و جداي از اين مساله از ديدار ايشان خوشحال مي‌شويم.

 

رئيس هيأت مديره پرسپوليس درباره ارزيابي خود از تغييرات صورت گرفته در تيم گفت: نبايد عجله کنيم براي اينکه فضا و شرايط عوض شود ناچار از آن بوديم که به تيم شوک بدهيم و منکر تخصص و تجربه کادر قبلي نبوديم و نيستيم. در حال حاضر نيز تيم فني، کاملا قدرتمند و با دانشي داريم تا اينجا شرايط خوبي بوده و تيم روند خوبي را طي مي‌کند اما نبايد عجله کرد، بايد صبور بود. نبايد با يکي دو بازي خوشحال يا نااميد شويم. ما در حال ارزيابي هستيم و زود تصميم نمي‌گيريم. 6، 7 هفته زمان لازم است تا ببينيم بازيکنان چگونه عمل مي‌کنند و تيم چه شرايطي مي‌رسد. بازي آسان داشته‌ايم و بايد در چند بازي سخت هم شرايط تيم را بررسي کرد و در آن مقطع اگر همه چيز خوب بود يعني تصميم که گرفتيم جواب داده و خوب بوده است.

 

البته اکثريت هواداران هميشه به ما لطف دارند. آنها در مقطعي که تغييرات صورت گرفت و جو سنگين بود، در کوچه و خيابان هم که با ما برخورد داشتند هميشه محترمانه برخورد کردند و حالا هم که لطف زيادي دارند. ما در هر صورت خادم هواداران هستيم. هر کس علائقي دارد ولي خواسته مشترک همه، سربلندي پرسپوليس است.

 

سياسي در ارتباط با اخباري که در ارتباط با مسائل مالي و اسپانسر مطرح مي‌شود، تصريح کرد: همکاري با اسپانسر ادامه دارد. گفتگوهايي داشته‌ايم. فکر مي‌کنم به نتايج خوبي برسيم اما جداي از اين مطلب خيلي محکم به هواداران اطمينان مي‌دهيم که تمهيدات لازم براي هر شرايطي پيش بيني شده است. اگر سوالات و نگراني‌ها براي اين است که پرسپوليس در اين فصل مشکل مالي نداشته باشد، مي‌گويم. ما اينجا در هيأت مديره حضور داريم که پرسپوليس تحت هيچ شرايطي با مشکل مالي روبرو نشود. البته طبيعي است که وقتي پرسپوليس مشکل نداشته باشد يا آرامش داشته باشد، بعضي نگران شوند اما هواداران خيالشان راحت باشد.

 

رئيس هيأت مديره پرسپوليس همچنين درباره پرداخت‌هاي هفتگي به اعضاي تيم افزود: اين تصميم کاملا قطعي بوده و در هيأت مديره اخذ شده است و توسط سرپرست باشگاه پيگيري مي‌شود. تمهيدات لازم هم براي اجراي بدون وقفه اين طرح از سوي هيأت مديره انديشيده شده است.

 

اولين پرداخت در زمان آقاي رحيمي انجام شد و اين هفته، چهارمين پرداخت هفتگي را انجام خواهيم داد که اقداماتش در حال انجام است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,219
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,155
  • بازدید ماه : 4,155
  • بازدید سال : 36,631
  • بازدید کلی : 628,752