loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 41 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

 سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد علي کريمي فعلا در تمرينات اين تيم حضور خواهد داشت و ان شاءالله در مراحل بعدي براي پرسپوليس بازي هم خواهد کرد.

محمود خوردبين  درباره حضور علي کريمي در تمرين روز دوشنبه پرسپوليس با بيان مطلب فوق اظهار کرد: واقعا حضور کريمي روحيه مضاعفي به تمام بازيکنان داد. ما از بازگشت کريمي خوشحاليم. البته او اعلام کرد که قصد بازگشت به فوتبال را ندارد ولي حضورش در تمرين به همه روحيه داد.

 

وي درباره اينکه آيا با کريمي براي بازگشتش از فوتبال و منصرف کردن از تصميمش گفت: فعلا در مرحله اول علي در تمرينات حضور خواهد داشت. کم کم سراغ اين موضوع هم خواهيم رفت. ان شاءالله با کريمي صحبت مي‌کنيم تا براي پرسپوليس بازي کند. فعلا حضور کريمي در تمرينات جو قشنگي را ايجاد کرد و همه از تمرين در کنار وي لذت بردند.

 

سرپرست پرسپوليس با بيان اينکه اين تيم براي بازي با استقلال صنعتي خوزستان مشکل خاصي ندارد، گفت: من بازي‌هاي استقلال را زياد نديده‌ام ولي آنها بايد تيم خوبي باشند. ما به سه امتياز اين مسابقه نياز داريم. اميدوارم هواداران هم از ما حمايت کنند تا بتوانيم با پيروزي برابر استقلال صنعتي، خودمان را کاملا از اين شرايط جدا کنيم.

 

خوردبين درباره وضعيت حسين ماهيني و باطل شدن کارت پايان خدمت وي هم تاکيد کرد: ما زنگ زديم و درباره ماهيني سئوال کرديم. فعلا منتظريم تا جواب ما را بدهند.

 

سرپرست پرسپوليس در پايان درباره کنايه برنامه نود به وي هم گفت: افشين قطبي زماني که در پرسپوليس بود مي‌گفت من "گاد فادر" پرسپوليس هستم (با خنده). عيبي ندارد. من از فردوسي پور ناراحت نيستم. او هميشه به من لطف دارد!

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,023
  • بازدید ماه : 1,023
  • بازدید سال : 33,499
  • بازدید کلی : 625,620