loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 18 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه رئيس فدراسيون فوتبال نقشي در سيستم اين باشگاه ندارد، گفت: چيزي از زيرآب زني علي کفاشيان از امير عابديني براي حضور در پرسپوليس نشنيده‌ام.

وي همچنين از تصميم گيري در نشست آينده هيات مديره در مورد مديرعامل و ساير اشخاص در باشگاه پرسپوليس خبر داد.

 

حميدرضا سياسي درباره صحبت‌هاي امير عابديني مبني بر اينکه علي کفاشيان زيرآب او را براي حضور در پرسپوليس در وزارت ورزش زده است، اظهار کرد: من چيزي در اين‌باره نشنيده‌ام ولي بايد بگويم کفاشيان نقشي در سيستم ما ندارد.

 

وي افزود: باشگاه سرپرست دارد (بهروز منتقمي) و دارد کارش را انجام مي‌دهد. در اولين جلسه هيات مديره نسبت به ايشان و اشخاص ديگر تصميم گيري خواهيم کرد.

 

"آيا امير عابديني گزينه هيات مديره براي مديرعاملي بوده است يا خير"؟ رئيس هيات مديره باشگاه بدون تکذيب و تاييد اين مطلب، گفت: من دو، سه ماه است که عابديني را نديده‌ام!

 

سياسي همچنين درباره پيروزي تيم پرسپوليس برابر راه آهن يادآور شد: خدا را شکر تمام حاشيه‌ها حذف شده و آرامش به تيم بازگشته است.

 

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر شائبه کم کاري تعدادي از بازيکنان، خاطرنشان کرد: من در اين باره دقت نکرده‌ام و حتما سئوال مي‌کنم!

 

رئيس هيات مديره پرسپوليس در پايان با بيان اينکه با دستياران علي دايي تسويه حساب کرده است، گفت: هنوز با خود دايي تسويه حساب نکرده‌ايم و قرار شده به زودي در اين باره تصميم بگيريم.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,227
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,163
  • بازدید ماه : 5,163
  • بازدید سال : 37,639
  • بازدید کلی : 629,760