loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 35 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: روي حرفم هستم و به ميادين فوتبال بازنمي‌گردم.

 علي کريمي در خصوص اينکه امروز در محل تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرده و پا به پاي ديگران تمرين کرده، اظهار داشت: من پيش از اين هم به درخواست حميد استيلي در محل تمرين راه‌آهن حاضر شده بودم و گفته بودم دوست دارم هر چند وقت يک‌بار تمرين سنگيني داشته باشم تا شرايط بدني خودم را حفظ کنم.

 

وي افزود:‌حميد درخشان در اين مدت چندين بار به من پيغام داد که جا دارد از او تشکر کنم و فکر مي‌کنم به اين شکل مي‌توانم به پرسپوليس کمک کنم. هر کاري از دستم برآيد انجام مي‌دهم و امروز هم به اين دليل به محل تمرين رفتم تا حالم عوض شود بلکه اينگونه توانسته باشم به پرسپوليس کمک کنم.

 

کاپيتان اسبق تيم پرسپوليس در خصوص شايعاتي که پيرامون بازگشت او به ميادين فوتبال مطرح شده، گفت:‌ براي چندين بار اعلام مي‌کنم که روي تصميمي که گرفته‌ام مصر و پايبند هستم و خبري از بازگشتم به ميادين فوتبال نيست و نمي‌خواهم به ميادين فوتبال بازگردم.

 

 علي کريمي در ابتداي فصل جديد اعلام کرد که خودش را بازنشسته کرده است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 1,131
  • بازدید سال : 33,607
  • بازدید کلی : 625,728