loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 149 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به شايعه کم‌کاري کردنم فقط مي‌توانم بخندم چرا که اين موضوع واقعا خنده‌دار است.

اميد عاليشاه عنوان کرد: در هفته‌هاي گذشته خيلي بدشانسي آورديم اما برابر راه‌آهن خوب بازي کرديم و برديم. ما براي خوشحال هواداران بازي مي‌کنيم و اميدوارم بازي به بازي بهتر شويم. هيچ‌وقت دوست نداريم آنها را ناراحت ببينيم و اميدوارم پرسپوليس اوج بگيرد تا هميشه هواداران را خوشحال ببينيم.

 

وي درباره شايعاتي که در اين مدت و پس از جدايي دايي درباره او به وجود آمده و اينکه از تعويضش در بازي با راه آهن ناراحت شده بود، گفت: من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و فقط به فوتبال فکر مي‌کنم، در ضمن هيچ مشکلي بابت تعويض شدنم در بازي با راه‌آهن نداشتم. متأسفانه در اين يکي‌ دو هفته و بعد از بازي با نفت مسجد سليمان شايعاتي مطرح شد که فقط بايد بگويم اين شايعات خنده‌دار است.

 

عاليشاه ادامه داد: به شايعه کم‌کاري کردنم فقط مي‌توانم بخندم و اين موضوع واقعا خنده‌دار است. من اگر خوب بازي کنم و اگر گل بزنم به نفع خودم است چون مي‌توانم هم از لحاظ مالي و هم از لحاظ فوتبالي پيشرفت کنم. متأسفانه يکسري تماشاگرنما که تعدادشان هم زياد نيست هر کاري دلشان مي‌خواهد انجام مي‌دهند و من مي‌دانم اين مسائل از کجا آب مي‌خورد. از بعضي‌ها مي‌خواهم دست از حاشيه درست کردن براي من بردارند در غير اين صورت مجبور مي‌شوم بعضي چيزها را بگويم.

 

بازيکن پرسپوليس اظهار داشت: من از اين مسائل خسته شدم و از بعضي‌ها مي‌خواهم دست از اين کارها بردارند. شما ديديد که علي دايي آخرين روزي که مي‌خواست از پرسپوليس برود، در رختکن چه حرف‌هايي به بازيکنان زد و خيلي‌هاي ديگر نيز حرف‌هاي او را ديدند شنيدند.

 

وي درباره اينکه فکر مي‌کني پرسپوليس به کورس قهرماني برگردد، گفت: ما تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم و بايد بازي به بازي پيش برويم. شرايط پرسپوليس و استقلال طوري است که خيلي‌ها روي نتايج اين دو تيم حساسيت دارند. به همين دليل تمامي بازي‌ها براي اين دو حکم فينال را دارد.

 

عاليشاه در خصوص مشکلات مالي بازيکنان پرسپوليس تصريح کرد: ما پول ناچيزي گرفتيم و اميدوارم اين مشکلات هرچه زودتر حل شود. اکثر فوتباليست‌ها خصوصا بازيکنان جوان راه درآمدي جز فوتبال ندارند و اميدوارم مشکلات ما برطرف شود.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,036
  • بازدید ماه : 1,036
  • بازدید سال : 33,512
  • بازدید کلی : 625,633