loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 106 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 هافبک تدافعی جوان راه آهن به دستور علی دایی پرسپولیسی شد و البته ثابت کرد که دایی در انتخابش اشتباه نکرده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز ، پیروزی با چاپ این مطلب نوشت؛ حالا شماره 18 پرسپولیس آماده است تا در سال دوم حضورش در پرسپولیس پله های ترفی را سریع تر از قبل طی کند. کفشگری یکی از بازیکنانی است که مصاحبه کردن با او لذت خاصی دارد. به خصوصی وقتی از خودش و زندگی اش می گوید:

* تعطیلات کجا هستی؟
آمده ام شمال ، قائمشهر هستم.

* هوای ولایت کردی؟!
هیچ جا مثل روستای ما نمی شود. سری به روستای کفشگرکلا بزنید تا متوجه منظورم شوید.

* حتما وقتی می روی روستا بچه محل ها حسابی خوشحال می شوند. حالا خدایی همه پرسپولیس هستند یا نه؟
ما در روستای کفشگر زندگی می کنیم. شاید قبلا 70 درصد پرسپولیسی بودند و 30 درصد استقلالی اما حالا آن 30 درصد هم به خاطر من پرسپولیسی شده اند.

* باید هم از پیشرفت یک بچه محل خوشحال باشند.
ما در روستایمان بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما چون امکانات در آنجا کم است پیشرفت کردن هم سخت می شود. در 10 سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی داشتیم که اصلا دیده نشدند. خدایی بچه محل هایم از پیشرفت من خیلی خوشحال هستند. همه می گویند حق روستا بود که یک بازیکن در تیم های بزرگ فوتبال داشته باشد.

* برای بچه محل ها پیراهن پرسپولیس هدیه برده ای؟!
تا دلتان بخواهد! دو میلیون از جیبم پول دادم تا بتوانم 40 ، 40 دست پیراهن تهیه کنم و بتوانم به بچه محل هایم بدهم. در طول فصل باشگاه بیشتر از 10 دست لباس به خودم نمی دهد و به همین خاطر مجبور شدم برای همه دوستانم لباس تهیه کنم.

* حتما بازگشت به زادگاه یک حس خوب برایت دارد؟
دقیقا همین طور است. حس آرامش بسیار خوبی برایم دارد. من 7،8 سال است که در تهران زندگی می کنم. اما خاطرات بچگی ام از زادگاهم زیاد است. هر وقت به کفشگرکلا می آیم می روم شالیزار، جنگل و کنار ساحل البته گاهی هم به بچه محل هایم در کارها کمک می کنم. من با افتخار می گویم یک روستایی هستم و همیشه یک روستایی هم باقی می مانم.

* به خاطر همین عشق و علاقه بود که جلوی حریفان شمالی اخراج می شدی؟!
(باخنده) نه! آن حریفان گیلانی بودند و ربطی به مازندران نداشتند. اما شانس من دقیقا برخورد کرد به حریفان گیلانی. آن وقت همه خیال کردند که من روی حریفان شمالی حساسیت دارم! اما خدایی نمی خواستم آن اتفاقات بیفتد. اصلا نباید در بازی های پرسپولیس موقعیت این تیم را به خطر بیندازم. حالا خدا را شکر در آن بازی ها هیچ اتفاق بدی نیفتاد وگرنه هرگز خودم را نمی بخشیدم.

* فصل قبل چهره خوبی از خودت نشان دادی، فکر می کردی در پرسپولیس موفق شوی؟
راستش را بخواهید اول فصل واقعا دودل بودم و می ترسیدم به پرسپولیس بیایم. شرایط را خیلی سنجیدم که ببینم می توانم در پرسپولیس موفق شوم. اما در نهایت پذیرفتم که از این موقعیت جدید استفاده لازم را ببرم. اول فصل هم فشار زیادی رویم بود پیشکسوتان تیم هم انتقادهای زیادی از من کردند. اما در نهایت و از هفته چهارم توانستم در ترکیب پرسپولیس ثابت شوم و عملکرد متفاوتی داشته باشم. کم کم توانستم راهم را در پرسپولیس پیدا کنم.

* حتما منظورت از انتقاد پیشکوستان پرسپولیس حرف هایی بود که رهبری فرد زده بود!
البته اگر انتقاد فنی بود اصلا مشکلی نبود و آن را به جان و دل می پذیرفتم. اما آقای رهبری فرد به فامیلم انتقاد کرده بود و گفته بود این بازیکن فامیلش مشکل دارد! من در روستایی زندگی می کنم که از 5000 نفر شاکنس 4900 نفر آنها فامیلشان کفشگری است. خب طبیعی است که همه ما از این حرف ناراحت شویم.

* از رهبری فرد ناراحتی؟!
الان نه، اون 10 سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و خوشحال می شوم از من انتقاد فنی کند تا مشکلاتم را بشناسم و آنها را رفع کنم.

* فصل فصل بعد را برای خودت چطور می بینی؟
قطعا فصل بعد خیلی سخت تر خواهد بود. حالا انتظارات از من بیشتر شده و همه می خواهند بازی های بهتری را از من ببینند. البته بازی ها هم بیشتر شده و باید در آسیا و لیگ و حذفی بجنگیم. به همین خاطر است که یک ماه قبل تمرینات بدنسازی ام را آغاز کردم و در حال برطرف کردن ضعف هایم هستم. امیدوارم بتوانم در فصل جدید هم یک چهره موثر برای پرسپولیس باشم.

* یارگیری این فصل را چطور ازیابی می کنی؟
با همان دو بازیکنی که تیم جذب کرده مشخص شد که علی آقا(دایی) می خواهد برنامه جوانگرایی را که پارسال در پرسپولیس شروع کرده را ادامه دهد. پارسال جوان های تیم نشان دادند که چقدر می توانند به پرسپولیس کمک کنند. البته امسال نقاط ضعف هم توسط کادرفنی شناسایی شده و قطعا یارگیری می تواند این ضعف ها را بپوشاند.

* ممکن است بازیکنی هم پست خودت جذب شود؟
مشکلی نیست. پارسال هم همه می گفتند کار سخت است و نمی توانم در این تیم موفق شوم. اما دیدید که علی آقا به بازیکنان جوانش اعتماد کرد. امسال هم همه تلاشم را می کنم تا به درد پرسپولیس بخورم و باز هم از من استفاده کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,177
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,113
  • بازدید ماه : 2,113
  • بازدید سال : 34,589
  • بازدید کلی : 626,710