loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 42 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازيکنان تيم ملي قبل از ترک ايران به منظور برپايي اردوي پرتغال به صحبت پرداختند.

کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان براي حضور در اردوي پرتغال شب گذشته فرودگاه امام خميني (ره) را ترک کرد.

 

ملي پوشان فوتبال کشورمان از طريق فرودگاه امام خميني راهي دبي شدند تا پس از چند ساعت ترانزيت در اين فرودگاه راهي پرتغال شوند.

 

کاروان ملي پوش فوتبال کشورمان را 14 بازيکن تشکيل مي دهد و قرار است 10 بازيکن ديگر در پرتغال به تيم ملي ملحق شوند.

 

اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان تا 25 مهرماه به طول خواهد انجاميد و قرار است شاگردان کي روش در اين اردو 2 بازي تدارکاتي هم برگزار کنند.

 

بر همين اساس ملي پوشان فوتبال ايران روز گذشته در هتل آزادي دور هم جمع شدند تا براي سفر به پرتغال آماده شوند. در زير گزارش حاشيه ها و مصاحبه هاي بازيکنان تيم ملي را با هم مرور مي کنيم:

 

 

 

*علي کريمي اول شد!

 

 در حالي که قرار بود بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي از ساعت 14 امروز در هتل آزادي دور هم جمع شوند اما علي کريمي مربي تيم ملي فوتبال کشورمان زودتر از همه خودش را به هتل رساند.

 

در اين ميان مايکل اومانيا بازيکن کاستاريکايي پرسپوليس هم که در اين هتل اقامت دارد بعد از حضور در محوطه هتل آزادي با بازيکنان تيم ملي رو در رو نشد. وحيد اميري و عليرضا بيرانوند بازيکنان تيم فوتبال نفت تهران، آندرانيک تيموريان و محسن فروزان از استقلال، وريا غفوري و سردار آزمون هم ديگر بازيکناني بودند که به محل اردوي تيم ملي آمدند. البته آندو، فروزان و آزمون حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند.

 

*پولادي براي همراهي تيم ملي به ايران نمي‌آيد

 

 مهرداد پولادي که در حال حاضر بدون تيم است و در قطر به سر مي‌برد، از آنجا به دبي مي‌رود تا به کاروان ملي پوشان براي حضور در اردوي پرتغال بپيوندد.

 

لژيونرها هم که در ليگ‌هاي اروپايي بازي مي‌کنند، قرار است طبق برنامه ريزي به کاروان تيم ملي در ليسبون اضافه شوند. ملي پوشان حاضر در کشورهاي حوزه خليج فارس هم در دبي به ساير بازيکنان تيم ملي اضافه مي‌شوند.

 

*وينگادا هم به هتل آمد/ عکس يادگاري سردار با استقلالي‌‌ها

 

در حالي که قرار بود ملي‌پوشان دعوت شده به تيم ملي پيش از ساعت 14 در هتل آزادي خود را به کادر فني تيم ملي معرفي کنند بيش از نصف نفرات بعد از ساعت 14 حضور پيدا کردند.

 

*ملي‌پوشان فولاد و سپاهان که ظاهراً در يک پرواز بودند، پرواز آنها تأخير داشته است.

 

*حسين ياريار به هتل آزادي آمد و سراغ علي کريمي را گرفت. او لحظاتي هم به صحبت با وي پرداخت.

 

*وينگادا سرمربي تيم ملي اميد در هتل آزادي حاضر شده و با کي‌روش به صحبت پرداخت.

 

*بازيکنان پس از ديدن يکديگر به خوش و بش پرداختند و سردار آزمون که در ليگ روسيه بازي مي‌کند با استقلالي‌ها عکس يادگاري گرفت.

 

*سروش رفيعي بازيکن فولاد هنگام مواجهه با خبرنگاران اعلام کرد باشگاه او را ممنوع‌المصاحبه کرده است و تنها در مورد تيم ملي صحبت مي‌کند.

 

*بازيکناني که براي اولين بار است به تيم ملي دعوت شده‌اند بيشتر از سايرين نظم را رعايت مي‌کنند و به موقع در هتل آزادي حضور پيدا کردند.

 

*کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي و مارکار آقاجانيان دستيار وي جزء آخرين نفراتي بودند که در هتل حضور پيدا کردند.

 

*بيرانوند: هدف اصلي‌ام حضور در جام ملت‌هاست

 

 عليرضا بيراوند در مورد حضورش در اردوي تيم ملي گفت: خدا را شکر توانستم نظر کي‌روش را جلب کنم و فکر کنم اردوي خوبي داشته باشيم. قبل از جام جهاني نيز در اردوي آفريقا حضور داشتم و در آنجا از نزديک شاهد تمرينات خوب آقاي کي‌روش بودم.

 

وي در مورد خط خوردن رقبايش از تيم ملي از جمله سوشا مکاني و مهدي رحمتي گفت: سعي و تلاشم اين بود که خوب کار کنم و خدا را شکر که توانستم نظر کي‌روش را جلب کنم. در اين مورد هم تصميم اصلي را فقط کي‌روش مي‌گيرد.

 

بيرانوند در مورد اينکه فکر مي‌کند مسافر جام ملت‌ها شود يا خير، گفت: تمام سعي و تلاشم همين است و هدفم حضور در استرالياست. اميدوارم بتوانم شرايط آرماني‌ام را حفظ کرده و مصدوم نشوم تا بتوانم در تمرينات و بازي‌ها به خوبي خودم را نشان دهم و به هدفم برسم.

 

*اميري: تا دل‌تان بخواهد رقيب خارجي و داخلي دارم

 

وحيد اميري در خصوص حضورش در تيم ملي فوتبال اظهار داشت:‌ خدا را شکر مي‌کنم که پس از مشکلات سال گذشته توانستم امسال در تيم ملي حاضر شوم. تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا نظر کادر فني را جلب کنم.

 

وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کند در جام ملت‌هاي آسيا حضور داشته باشد، تأکيد کرد: اين موضوع به تلاش خودم بستگي دارد. اميدوارم که بتوانم نظر کادر فني را جلب کنم و در ترکيب تيم ملي قرار بگيرم.

 

ملي‌پوش فوتبال در خصوص اينکه آيا رقيبي دارد يا خير، گفت:‌تا دل‌تان بخواهد رقيب دارم چه داخلي چه خارجي. اما تمام تلاش خود را انجام خواهم داد. امروز بازيکنان دعوت شده به دور جديد اردوي تيم ملي خود را در هتل آزادي به کادرفني معرفي مي‌کنند.

 

*بيک‌زاده: اميدوارم در اردوي پرتغال به تفکراتي که کي‌روش دارد برسيم

 

 هاشم بيک‌زاده در خصوص اردوي تيم ملي فوتبال در پرتغال اظهار داشت: اميدوارم اردوي خوبي در اين کشور داشته باشيم و بتوانيم با تلاش همه بازيکنان به تفکراتي که کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي دارد برسيم.

 

وي ادامه داد: آمادگي خوبي داريم و اردوي پرتغال هم کمک مي‌کند که براي تيم ملي و باشگاه مفيد‌تر باشيم.

 

ملي‌پوش فوتبال ايران گفت: اميدوارم بدون بدشانسي بتوانم در جام ملت‌هاي آسيا براي تيم ملي مثمرثمر باشم. خوشبختانه مصدوميتي ندارم.

 

*غفوري: مزد زحماتم را با دعوت به تيم ملي گرفتم

 

وريا غفوري پس از حضور در هتل آزادي براي اعزام تيم ملي به ليسبون پرتغال اظهار داشت: خدا را شکر مزد زحمات خود را پس از دو سه سال تلاش گرفتم و به تيم ملي دعوت شدم. تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم تا جواب اعتماد کادر فني را در اين اردو بدهم و خود را ثابت کنم تا در تيم ملي بمانم.

 

وي در مورد اينکه خسرو حيدري را به عنوان رقيب در کنار خود مي‌بيند تصريح کرد: فکر مي‌کنم حيدري به عنوان هافبک به تيم ملي دعوت شده و من در دفاع راست بازي خواهم کرد. فکر نمي‌کنم هم‌پست باشيم اما در هر صورت تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم تا بتوانم در تيم ملي بمانم. خيلي دوست دارم تا در جام ملت‌ها بازي کنم و اميدوارم مزد زحمات خود را بگيرم.

 

مدافع سپاهان در خصوص پيروزي تيمش مقابل پرسپوليس در چارچوب هفته يازدهم يادآور شد: بازي بسيار خوبي بود و خداراشکر توانستيم در دقايق پاياني از موقعيت‌هاي زيادي که به دست آورده بوديم سرانجام استفاده کنيم و به سه امتياز بازي دست يابيم. پس از چند هفته که نتايج مطلوبي در زمين خود کسب نمي‌کرديم خدا را شکر توانستيم پيروز شويم.

 

غفوري در مورد جنجالي که پس از بازي به وجود آمد و خوشحالي عجيب خلعتبري گفت: من چيزي متوجه نشدم از ابتداي بازي تماشاگران به خلعتبري اهانت کردند به هر حال او سه سال برايشان زحمت کشيده بود. من در جريان اين مسئله نيستم و چيزي نديدم.

 

وي در مورد اينکه آيا سپاهان عنوان قهرماني ليگ را به دست خواهد آورد تصريح کرد: هدف ما قهرماني است. باشگاه، هواداران و بازيکنان جز اين چيزي نمي‌خواهند. تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهيم داد.

 

*رفيعي: همه تلاشم را مي‌کنم تا نظر کي‌روش را جلب کنم

 

سروش رفيعي در خصوص دعوتش به تيم ملي گفت: خوشحالم که به تيم ملي دعوت شدم و اميدوارم از کادر فني قوي و بازيکنان با تجربه چيزهاي زيادي ياد بگيرم و خوشحالم که الان اينجا هستم و اميدوارم بتوانم توانايي‌هاي خودم را در اين اردو نشان دهم.

 

وي درباره شرايط آمادگي خودش هم ادامه داد: خوشبختانه شرايط خوبي دارم و در اين چند هفته هم عملکرد خوبي داشتم و همه تلاشم را مي‌کنم تا به بهترين شکل در اردوي پرتغال حاضر باشم. من همه تلاشم را مي‌کنم اما مي‌دانم تا جام ملت‌هاي آسيا چند اردو وجود دارد و کي‌روش هم نظر نهايي را درباره بازيکنان مي‌دهد؛ اما همه توانم را مي‌گذارم تا در تيم ملي باقي بمانم.

 

رفيعي درباره حضور ايران در جام ملت‌هاي آسيا هم گفت: فکر مي‌کنم با شرايطي که تيم ملي در جام جهاني برزيل داشته و بازيکنان خوبي که داريم يکي از شانس‌هاي قهرماني هستيم اما بايد حمايت بيشتري از تيم ملي صورت گيرد تا موفق باشيم.

 

وي درباره شوت‌هايي که در ليگ مي‌زند، ادامه داد: شوت‌هاي من خيلي هم استثنايي نبوده و معمولاً زياد شوت مي‌زنم اما در بازي با مسجد سليمان هم شوت زدم که گل نشد اما حتماً کي‌روش ملاک‌هاي زيادي را براي دعوت بازيکنان به تيم ملي در نظر مي‌گيرد.

 

بازيکن تيم ملي فوتبال کشورمان در پايان درباره شايعه سرباز بودنش خاطرنشان کرد: من از ابتدا هم شايعه‌اي نداشتم و الان هم نيازي نمي‌بينم که بخواهم درباره آن مسائل صحبت کنم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,533
  • بازدید ماه : 1,533
  • بازدید سال : 34,009
  • بازدید کلی : 626,130