loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 33 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

پستي که سردار آزمون روي اينستاگرام خود قرار داد خيلي زود به يک سوژه جديد تبديل شد و البته واکنش محسن مسلمان را به همراه داشت.

سردار  درباره پستي که در اينستاگرام خود گذاشته مي‌گويد: «اين کنايه نبود بلکه يک واقعيت بود. اين پست را به خاطر خود محسن گذاشتم. او رفيق من است و وقتي ديدم پايين پستي که با کت گذاشته زياد به او فحش داده اند ناراحت شدم و اين پست را گذاشتم. بعد ديدم او تحت فشار است، تصميم گرفتم که اين پست را بردارم. همين کار را هم کردم و بعد از 10 دقيقه تصميم گرفتم حذفش کنم»

 

سردار آزمون صحبتهايش را اينگونه ادامه مي‌دهد:« شنيده ام او گفته مرا نمي شناسد. خب نشناسد، چه ايرادي دارد؟ ولي من اگر محسن را ببينم مي شناسمش و البته همين حرفها را به او مي زنم. جواب محسن و اينکه گفته مرا نمي شناسد اصلا برايم مهم نيست. جوابش را هم نمي دهم ولي او بايد بعضي چيزها را بداند. پيراهن تيم ملي با باشگاهي خيلي فرق دارد. علي کريمي را ببينيد. وقتي تيم ملي مي برد چطور بالا و پايين مي پرد و خوشحالي مي کند. به خاطر همين کريمي محبوب است و همه دوستش دارند. به خاطر همين الگوي من و امثال من شده است. من هم جزو ملت ايران هستم و از شکست تيمم ناراحت مي شوم. پس دوست دارم که بازيکنان هم ناراحت باشند و برايشان برد و باخت مهم باشد»

 

سردار در ادامه مي‌گويد:« من در روبين کازان، وقتي يک بازي را مي بازيم تا يک روز ناراحتم و به خدا قسم چند کلمه بيشتر حرف نمي زنم. حتي با پدر و مادرم. حالا فکر کنيد با تيم ملي شکست بخورم. واقعا ناراحت مي شوم. اين کار بدي است؟خب دوست دارم تيم ملي ام هميشه موفق باشد. با زدن اين حرفها و گذاشتن آن پست هم قصدم خراب کردن محسن نبود»

 

سردار آزمون درباره برد در جام حذفي مقابل ولادي واستوک مي‌گويد:« برد خوبي بود. 9 ساعت در پرواز بوديم که به اين شهر رسيديم. در خانه حريف به ميدان رفتيم و 2- صفر برديم. من هم 22 دقيقه بازي کردم و خدا را شکر مربي از بازي ام راضي بود. »

 

سردار در 22 دقيقه بازي دو موقعيت براي هم تيمي هايش ساخت اما آنها نتوانستند در شرايط تک به تک توپ را وارد دروازه کنند. او در اين باره مي‌گويد:« دو موقعيت تک به تک براي بازيکنان ساختم اما موفق نشدند دروازه حريف را باز کنند. يک بار کارلوس ادواردو و يک بار هم دورديون اما ايرادي ندارد. مهم اين بود که برديم و به مرحله بعد صعود کرديم»

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,986
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,922
  • بازدید ماه : 2,922
  • بازدید سال : 35,398
  • بازدید کلی : 627,519