loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 32 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مربي دروازه‌بانان تيم پرسپوليس گفت: من و عابدزاده 30 سال است که با هم دوست هستيم و ديروز هم با هم حرف‌هاي درگوشي داشتيم.

نادر باقري در خصوص عملکرد سوشا مکاني در بازي مقابل راه‌آهن گفت: از عملکرد سوشا مکاني در بازي ديروز راضي هستم. خوشبختانه ما دو دروازه‌بان خوب به اسم نيلسون و سوشا داريم که برخلاف شايعات با هم دوست هستند و شرايط تيم را درک مي‌کنند که اين موضوع براي ما يک فاکتور خوب به حساب مي‌آيد.

 

وي درباره گلي که پرسپوليس دراين بازي خورد هم ادامه داد: به هر حال تيمي که گل مي‌خورد همه از ما مربيان تا بازيکنان داخل زمين مقصر هستند و نبايد شخص خاصي را سيبل قرار داد اما به هر حال ما هم گل خورديم و به کسي خرده نمي‌گيريم.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص جو سکوهاي ورزشگاه تختي در بازي ديروز هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تغيير و تحولات در پرسپوليس جا افتاده و هواداران هم به اين قضيه رسيده‌اند که نام پرسپوليس از هر نامي بزرگ‌تر است. همه ما آرزوي‌مان اين است که پرسپوليس موفق باشد. به هر حال آمدني يک رفتن هم دارد اما واقعا از تشويق پرسپوليس توسط هواداران در بازي ديروز خوشحالم.

 

باقري درباره صحبت‌هاي درگوشي که با احمدرضا عابدزاده پيش از بازي هم داشت گفت: من و احمدرضا از سال 63 يعني 30 سال پيش با هم دوست هستيم و رفت و آمد داريم. به هر حال هر کسي حرف‌هاي درگوشي با دوستش دارد و حرف‌هاي ما هم درگوشي بود! ما خاطرات خوبي با هم داريم و همين خاطرات لبخند روي لب ما مي‌آورد.

 

مربي تيم دروازه‌بانان فوتبال پرسپوليس در خصوص شايعه قهر نيلسون به دليل نبودن نامش در ليست يازده نفره پرسپوليس مقابل راه‌آهن و اينکه گفته مي‌شود نيلسون به سمت باقري بطري پرتاب کرده هم ادامه داد: اصلا اينطور نيست و همانطور که ابتداي صحبت‌هايم گفتم ما دو دروازه‌بان حرفه‌اي داريم که با هم دوست هستند و شرايط تيم را درک مي‌کنند به هر حال اين راه هم درنظر بگيريد که من کسي نيستم که اجازه دهم کسي با من اين کار را بکند و قويا اين شايعه را تکذيب مي‌کنم. کادر فني پرسپوليس همگي بازيکنان ملي بودند و شرايط بازيکنان را درک مي‌کنند و اجازه بي‌احترامي به هيچ فردي را نمي دهيم.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,251
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,187
  • بازدید ماه : 5,187
  • بازدید سال : 37,663
  • بازدید کلی : 629,784