loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 29 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که هواداران اين تيم بايد به خاطر اسم پرسپوليس و موفقيت اين تيم، از بازيکنان و کادر فني حمايت کنند.

محمد نوري در مورد بازي با راه آهن، گلي که در اين مسابقه به ثمر رساند و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ داد.

 

 

 

ابتدا در مورد برد مقابل راه آهن صحبت کن.

 

در نيمه اول بازي بسيار خوبي انجام داديم و حتي مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. در 10 دقيقه ابتدايي نيمه دوم خوب بوديم ولي راه‌آهن در 30 دقيقه پاياني فشار آورد و حتي مي‌توانست گل دوم را هم بزند و بازي را به تساوي بکشاند. در مجموع ما مستحق برد بوديم و خدا را شکر که 3 امتياز را گرفتيم.

 

  از اينکه بعد از مدت‌ها براي پرسپوليس گل زدي چه احساسي داري؟

 

خيلي خوشحالم. من معمولا اين بغل پاها را خوب مي‌زنم و گلي که زدم شانسي نبود. فکر مي‌کنم آخرين باري که براي پرسپوليس گل زدم ديدار سال گذشته مقابل پديده بود که در جام حذفي با آنها روبرو شديم و ضربه من با کمک بازيکن حريف تبديل به گل شد. قبل از ان هم در فينال جام حذفي گل زدم. خيلي وقت بود گل نمي‌زدم و بعد از گل هم به يکباره تصميم گرفتم آنطور خوشحالي کنم و بازوبند کاپيتاني‌ام را نشان دهم. من اين گل را به خانواده‌ام تقديم مي‌کنم که به خاطر وضعيتم در اين مدت خيلي سختي کشيدند.

 

  حرف‌هايي که بعد از بازي زدي اعتراض به علي دايي بود که تو را نيمکت نشين کرد؟

 

نه، من اصلا منظوري نداشتم و حرف‌هايم اعتراض به دايي نبود. شما ديديد که خيلي مواقع روي نيمکت نشستم و حتي از دقيقه 85 به بعد وارد زمين شدم ولي هيچ وقت اعتراضي نداشتم. تمام حرف من اين بود که اگر بازي مي‌کردم مطمئنا جام جهاني را از دست نمي‌دادم و براي خودم خيلي خوب مي‌شد.

 

  کار کردن با حميد درخشان چطور است؟

 

او مربي خوبي است و من قبل هم در تيم جوانان شاگردش بودم و درخشان نقش مهمي در پيشرفت من داشت.

 

  ولي برخي معتقدند درخشان رزومه روشني ندارد و برخي از هواداران پرسپوليس هم هنوز او را نپذيرفته‌اند.

 

من کاري به رزومه و اين حرف‌ها ندارم. درخشان کارش را انجام مي‌دهد و مي‌خواهد در کارش موفق باشد. حسين عبدي هم به عنوان دستيار او، يک مربي تحصيل کرده است. هواداران پرسپوليس بايد به خاطر اسم پرسپوليس و به خاطر موفقيت پرسپوليس از بازيکنان و درخشان حمايت کنند. ما همه يک روز مي‌رويم ولي مهم نام پرسپوليس است. ما فراموش نمي‌کنيم که اگر شخصيت گرفتيم و به جايي رسيديم فقط به خاطر اسم پرسپوليس بود.

 

  فکر مي‌کني پرسپوليس مدعي قهرماني باشد؟

 

الان فقط بايد به فکر جبران امتيازهاي از دست رفته باشيم و نبايد به نتايج ديگر مدعيان توجه کنيم. اگر آنها نتيجه نگيرند و ما هم استفاده نکنيم، به هيچ دردي نمي خورد. ما بايد بازي‌ها را ببريم تا خيلي زود به کورس برگرديم.

 

  در مورد ماندن کي‌روش در تيم ملي چه صحبتي داري؟

 

قطعا او به فوتبال ايران و تيم ملي کمک خواهد کرد چون بعد از 4 سال از اين فوتبال شناخت دارد.

 

-تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,055
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 33,531
  • بازدید کلی : 625,652