loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 133 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سوشا مکاني مقابل راه آهن نمايشي بدون اشتباه داشت تا جاي خود را در ترکيب اصلي پرسپوليس مستحکم کند.

بايد عقب ماندگي امتيازي را جبران کنيم

بايد سه امتياز را مي گرفتيم. تنها اتفاقي که مي توانست ما را از اين شرايط نجات بدهد برد در اين بازي بود و البته بازي هاي بعدي. بايد عقب ماندگي مان از نظر امتياز را جبران کنيم و به تيمهاي بالاي جدول برسيم. اين اتفاق هم تنها در صورتي رخ مي دهد که بتوانيم چند بازي را ببريم. راه آهن اولين گام ما بود.هم بازي خوبي انجام داديم و هم برد ارزشمندي کسب کرديم.

 

باخت که مي آوريم زبان بعضي ها دو متر مي شود

منتقدان مي گويند راه آهن ضعيف بود و برد پرسپوليس ارزشي آنچناني نداشت. سوشا در واکنش به اين صحبتها مي گويد:«بعضي ها هميشه از اين حرفها مي زنند. باخت که مي آوريم زبانشان دو متر دراز مي شود اما وقتي مي بريم بردمان را به انواع و اقسام ماجراها ربط مي دهند.ما کاري به اين مسائل نداريم. تنها چيزي که برايمان مهم است برد در همه بازي ها است. اينکه سه امتيازها را بگيريم و از نظر روحي در بهترين شرايط قرار بگيريم.»

 

درخشان مي تواند در مورد بازگشت من نظر بدهد

سوشا در مورد بازگشت به ترکيب اصلي پرسپوليس، بعد از يک جلسه غيبت مي گويد:« تنها کسي که مي تواند در مورد بازگشت من نظر بدهد درخشان است. من از ابتداي ليگ عالي تمرين کرده ام. هدفم بازي بود و خوشبختانه سرمربي تيم تشخيص داد تا مقابل راه آهن درون دروازه بايستم. سعي کردم بهترين بازي ام را انجام بدهم و اميدوارم که درخشان هم از عملکردم رضايت داشته باشد»

 

7،8 امتياز براي بالانشين ها حاشيه امنيت نيست

از سوشا مي پرسيم از جمع تيمهاي بالاي جدول، خيلي جدا نيستيد که در جواب مي گويد:« نه. به نظر من 7،8 امتياز نه براي تيمهاي بالاي جدول مي تواند حاشيه امنيت باشد و نه براي ما مي تواند جبران ناپذير باشد. نمي گويم خيلي راحت اين فاصله را جبران مي کنيم اما مي شود به جمع تيمهاي مدعي برگشت. بازيکنان و کادر فني ما با جان و دل بازي مي کنند تا اين فاصله را کم کنيم. اميدوارم که به خواسته خود برسيم.»

 

سوشا در مورد شايعه قهر نيلسون هم صحبت مي کند:« فقط چيزي که من مي دانم اين است که رقابت و رفاقت ميان من و نيلسون وجود دارد. در مورد بازي کردن هم نه من تصميم گيرنده هستم و نه نيلسون. در خيلي از تيمها اين مسائل را ديده ايد که دو دروازه بان يک تيم با هم اختلاف دارند و دنبال ضربه زدن به هم هستند. حتي در همين پرسپوليس و چند سال پيش اما من و نيلسون اختلافي با هم نداريم. ابتداي فصل، وقتي که من به پرسپوليس آمدم خيلي ها فکر مي کردند اتفاقات سالهاي قبل رخ مي دهد اما ما به اتفاقات واکنشي نشان نداديم و کار خودمان را انجام داديم. مثل بازيکن حرفه اي سعي کرديم وقتي بازي مي کنيم تيممان ضرر نکند. در نهايت هم چون سرمربي بايد پاسخگو باشد هيچوقت تصميمي نمي گيرد که به ضرر تيم باشد»

 

آيا نيلسون به سمت مربيان تيم بطري پرتاب کرده؟ سوشا مي گويد:« من که چيزي نديدم »

-ورزش3
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,427
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,363
  • بازدید ماه : 2,363
  • بازدید سال : 34,839
  • بازدید کلی : 626,960