loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 44 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

پيام صادقيان ديروز به تمرين پرسپوليس رفت اما با اين تيم تمرين نکرد. او دقايقي با کادر فني و سرپرستي صحبت کرد و سپس از درفشي فر رفت. گفته مي شود او به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت است و به همين دليل تمرين نکرده است.

محمود خوردبين، سرپرست پرسپوليس به خبرنگار "ورزش سه" مي گويد:« فکر مي کنم پيام مريض بود و کار پزشکي داشت که زود رفت. من هم ديگر از او نپرسيدم که کجا بودي و کجا مي روي. ضمن اينکه او حرفي از پول نزد و قهري هم در کار نيست. بنده خدا اصلا نگفت که من پولم را مي خواهم و من هم اين شايعه را تکذيب مي کنم.» 

خوردبين در ادامه از مشکلات مالي بازيکنان پرسپوليس پرده برمي دارد:« همه بازيکنان ما مشکل مالي دارند. اصلا نمي دانيم چقدر طلب دارند و چقدر قرارداد بسته اند. آنها به پول قراردادهايشان نياز دارند و حق دارند که ناراحت باشند. البته باز هم مي گويم پيام قهر نکرده و حرفي از پول هم به زبان نياورده بود.» 

 

 

 

 

-ورزش3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,347
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,283
  • بازدید ماه : 2,283
  • بازدید سال : 34,759
  • بازدید کلی : 626,880