loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

مهدوی‌کیا: خبر درگذشت نفر مرا تحت تاثیر قرار داد/ او همیشه پرتلاش اما بی‌ادعا بود

 

 پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از روز گذشته که خبر درگذشت مهدی نفر را شنیدم، تحت تاثیر قرار گرفتم.


مهدی مهدوی‌کیا درباره درگذشت مهدی نفر گفت: شنیدن خبر درگذشت این خبرنگار برایم ناراحت‌کننده، تلخ و باور نکردنی است چرا که آشنایی نزدیکی با وی داشتم و واقعا از این اتفاق متاسف شدم و وظیفه خودم می‌دانم به خانواده او، اصحاب رسانه به خصوص همکارانش در خبرگزاری فارس تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: من مهدی نفر را هر روز در تمرینات پرسپولیس می‌دیدم و ارتباط خوبی هم با هم داشتیم. او همیشه سعی می‌کرد رسالت کاری‌اش را انجام دهد اما در عین حال در بحران‌ها به پرسپولیس و بازیکنانش کمک می‌کرد. نفر خبرنگاری زحمتکش و پرتلاش بود و صادق بودن از ویژگی‌های او محسوب می‌شد که به رغم ارتباطات خوبی که با بزرگان فوتبال داشت همیشه بی‌ادعا کار می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان افزود: او خبرنگار تلاشگری بود که همیشه به دنبال کار فعالیت می‌کرد. خبر درگذشت نفر ناراحت کننده بود و واقعا از روز گذشته تا حال تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که هر روز او را در تمرین می‌دیدم و ارتباط قلبی خوبی بین ما برقرار بود و تنها می‌توانم از خدا برایش آمرزش و برای خانواده‌اش صبر طلب کنم و امیدوارم روح او شاد باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,231
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 33,707
  • بازدید کلی : 625,828