loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 33 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دغاغله: در پرسپولیس همه چیز یک جور دیگر است / مصدومیتم را به فال نیک می‌گیرم

 

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مصدومیت پیش از شروع فصل را به فال نیک می‌گیرم. سال قبل در ابتدای فصل مصدوم بودم و یازده گل زدم و امیدوارم اتفاق مشابهی برای من پیش نیاید.

 مهدی دغاغله در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: مصدومیت بخشی از فوتبال است. دوست داشتم الان مشکلی نداشتم و سه برابر فشار تمرینات را تحمل می‌کردم ولی به هر حال این اتفاق روی داد و من آنرا به فال نیک می‌گیرم. سال قبل در همین زمان عمل آپاندیس داشتم ولی به قدری تلاش کردم که در نهایت توانستم یازده گل بزنم و به پیراهن پرسپولیس برسم. برای این فصل هم سعی می‌کنم بعد از بهبودی، بیشتر تلاش کنم تا برای تیم خودم مفید باشم.

 وی درباه شرایطش در تیم پرسپولیس ادامه داد: همه چیز خوب است. از سوی کادر فنی و همبازیانم با برخورد خوبی روبرو شدم. همه چیز متفاوت با آن چه بود که فکر می‌کردم. در پرسپولیس همه چیز یک جور دیگر است و ما تلاش می‌کنیم با فشاری که این روزها تحمل می‌کنیم، بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 140
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,532
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,468
  • بازدید ماه : 2,468
  • بازدید سال : 34,944
  • بازدید کلی : 627,065