loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 38 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

حسین ماهینی: 70 درصد طلبم را نگرفتم، روی قول رحیمی حساب کردم

 

حسین ماهینی یکی از چهره های شاخص پرسپولیس در تیم ملی ایران و از اولین ملی پوشانی بود که برای فصل جدید با پرسپولیس به توافق رسید و به تمرینات این تیم رفت.


 البته مدافع بوشهری پرسپولیس هنوز مشکلاتی دارد که در پرسپولیس حل نشده و فقط به عشق هواداران پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت می کند.

 * ظاهرا اردوی بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر می گذارید!
 بله خدا را شکر اردوی بسیار خوبی را داریم تجریه می کنیم و بچه ها بسیار در تلاش هستند تا هرچه زودتر از نظر بدنی آماده شوند تا برنامه های تاکتیکی را در دستور کار قرار دهیم. به امید خدا تا شروع بازیها در شرایط خوبی قرار خواهیم گرفت.

 * این طورکه می گویی پس باید حسابی به این پرسپولیس امیدوار باشیم.
 چرا که نه امسال خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تمرینات به موقع آغاز شده و بچه ها حضوری فعال در تمرینات داشته اند. یارگیری هم خدا راشکر خوب بوده و بازیکنان خوبی به این جمع اضافه شدند فکر می کنم امسال پرسپولیس بتواند نمایشی موفق هم در بازی های داخلی و هم در بازی های آسیایی داشته باشد و بتوانیم جبران فصل گذشته را بکنیم و این بار قهرمانی را تقدیم هواداران تیم کنیم.

 * تو اولین ملی پوشی بودی که راهی تمرین شدی. یعنی همه مشکلاتت را با پرسپولیس حل کرده بودی؟!
 نه من با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد داشتم اما هنوز مشکلاتم حل نشده است. طلبی دارم از فصل قبل که هنوز به من نداده اند.

 * مگر با رحیمی در این مورد صحبت نکردی؟!
 چرا صحبت کردم. راستش را بخواهید من هنوز 70 درصد از قرارداد فصل قبل خودم را نگرفتم و رقم کمی هم نیست. به آقای رحیمی گفتم از خیلی ها کمتر گرفتم و البته حرفی هم نزدم. خدا را شکر ایشان شرایط من را درک کرده و قول داده که این مشکل را به شکلی حل کند من هم روی قول ایشان حساب کرده ام.

 * چرا مثل بقیه ملی پوشان روی درخواست هایت اصرار نکردی؟
 من با پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند هستم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با این تیم به همه آرزوهایم در فوتبال برسم. به همین خاطر به پرسپولیس دست یاعلی(ع) دادم. ان شاالله با قولی که آقای رحیمی داده این مشکل هم حل می شود. البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و منتظرم تا باشگاه به وعده اش عمل کند و تا قبل از شروع لیگ حداقل تکلیف مطالبات فصل قبل من روشن شود.

 * این فصل را برای خودت چطور پیش بینی می کنی؟
 امیدوارم که فصل خوبی را سپری کنم. می خواهم یک بازیکن موثر برای پرسپولیس و البته تیم ملی باشم. می خواهم با تیم ملی به موفقیت های بیشتری برسم برای همین نیاز دارم در پرسپولیس عملکرد مناسبی داشته باشم. امیدوارم هیچ مساله حاشیه ای پیش پای من و تیم قرار نگیرد و بتوانیم هواداران تیم را راضی  و خوشحال کنیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,396
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,332
  • بازدید ماه : 5,332
  • بازدید سال : 37,808
  • بازدید کلی : 629,929